[XOne] 2 xbox 1 netwerk

Discussie in 'Games' gestart door SM0KIN_AAces, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SM0KIN_AAces

SM0KIN_AAces Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met een probleem ik wil graag met me broertje online forza 3 spelen
    maar nu geeft hij ee NAT fout aan als ik wil spelen in een game door me broertje aangemaakt of andersom
    en zie nergens bij forza 3 local play ofzo staan net zoals bij een pc game online spelen op het zelfde netwerk

heeft iemand een oplossing?

ik heb de [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc thread gelezen maar weet niet of dat wel het probleem is omdat ik gewoon op de pc online kan games

Mvg Cor

Laatst bewerkt: 10 dec 2009
  2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hi Cor, bedoel je dat de ene xbox een moderate nat heeft en de andere een open? Of heb je zelfs 2 moderate, of een stricte? In elk geval kan het soms zijn dat je dat gewoon niet kan verhelpen tenzij je een echte Xbox live compatible router hebt.
    Sowieso om de beste verbinding mogelijk te hebben zou UPnP op je router moeten aanstaan? Is dit zo?
    Anders kan je ook i.p.v. portforwarding porttriggering voor ze allebei kunnen instellen, of een in DMZ, dit kan ook een moderate nat opleveren voor beide xboxen.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je had daar deze vraag ook kunnen stellen ;)

Als je met 2 Xbox360 tegelijk het XBL op wilt , dan moet je de UPnP inschakelen in de router.

[X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2]
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121516

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina