Ik heb: Midnight club 2 XIII Tony hawk underground Mechassult Naar mijn idee lukt het met geen enkel spel uit dit rijtje. Welke spellen ondersteunen dit wel?
dan moet je ff op het hoesje kijken of er 1-4 staat of 1-8. wist je dit niet? met XIII moet het cker lukken. Dan heb je natuurlijk wel 2 spellen nodig. Je had beter ff kunnen zoeken naar een LAN-thread.
tegewoordig is dat ook nogal slecht aangegeven... Er vervelend, spellen als MM3 en RTSC lijken wel spellen die splitscreen met 6 speelbaarzijn, maar helaas niet. Brute force iig wel en Unreal Championship met 8 spelers op 2 boxen!
No offence, maar UT kan eigk niet met 4 spelers, zo lage FPS dat het niet leuk meer is, neem dat dus nie serieus... Timesplitters 2, halo en Crimson skies kunnen het volgens mij wel (alleen TS niet 100% zeker).
Time spliters ken zeker, heeeeeeeel vaak gedaan das egt eej topper... door timesplitters hebben wij een 2exbox gehaald
Een heel tof spel om te linken met 2 boxen 8 spelers is deadrow. Spel kost 7,50 en is heel gaaf zo te spelen. Verder kan je met crimsonnskies maar met 2 spelers splitscreen op een xbox je het er daar 4 voor nodig. Dit geld ook voor mechassult.