Wisten jullie dat 20% van alle xboxers vrouwen/meisjes zijn? Dat de xbox een geil doosje was wist ik al, maar dat ook vrouwen er op vielen Yeah baby yeah!!!
ik dag al, maar 20 vrouwen van alle xboxbezitters vrouw maar 20% is wel lekker, maaruh, hoe wil je dat gaan checken eiglijk (maw, bron?)
20 % ??? Das best veel man.... (vrouw) Mij boeit het eigelijk niet zo veel. Ik zal er toch niet over dromen ofzo.. *Droomt: WOAAH Vet... 20% van de Xbox bezitters in Nederland is gewoon van het vrouwlijke geslacht *Word wakker "Damn, weer gedroomt zeker dat ik moest pissen... :{
ja ik heb ze allemaal persoonlijk geteld. Nee hoor, een vriendje op school zij dat. Waar hij het vandaan heeft
nou wees er blij mee mijn vriendin word alleen maar chagie als ik op men xbox speel dan gaat zei uit ellende maar boven tv kijken.. xbox goed voor je relatie duh niet echt
Mja 20%.......niet dat het me wat interresseerd.....Als ik vrouwen wil zien of horen ga ik wel naar buiten. En de meeste vrouwen bakken toch niks van al die games
Misschien weten ze wel geeneens dat het om een spelletjes computer gaat.....misschien gaat het hun wel gewoon om de vibrerende controlers.....gebruiken ze gewoon als excuus....nee het is geen vibo....het is een xbox...ohhh
jah, er moet tog variatie in? met die triggers, thumbuttons of gwoon da hele ding derin vrotte, dat is nog eens variatie. En de de egte die-hards douwen gwoon meteen de hele bak drin . We zin eigluk ook weer bietje erg naïf over vrouwen. Er zijn veel meiden die gamen, alleen dan meer richting SIMS en dergelijke. Maar je ziet ook steeds meer stoerdere meiden (zo noem ik ze dan, en terecht ) die games zoals Mechassault spelen. En vaak goed ook.
kgaan is die vrouwe direct toevoegen op xboxlive Btw mijn zuster speelt ook xbox maar de xbox is van mij!!!
Nee, lekker betrouwbare bron. Ik geloof er dan ook geen zak van. Ik werk zelf in een winkel die de Xbox en andere consoles verkoopt, en slechts bij hoge uitzondering wordt er een console aan iemand van het vrouwelijk geslacht verkocht. Dat zal minder dan 10% zijn, zoniet minder.
Nou, ik geloof er niks van. Als 1 op de 5 Xbox-bezitters vrouw, waarom kom je ze dan nergens tegen? Bijna niet op dit forum, niet op Live! persoonlijk ken ik ook geen meisjes die er 1 hebben. Maarja... misschien houden ze niet van internet... dat kan ook nog
hoh als er een ding ivm computers is dat vrouwen interesseerd is het wel internet en chatting (dat merk ik in mijn omgeving genoeg) We mogen tetris natuurlijk niet vergeten!!!!
moet je nog maar eens een telling gaan houden als er een of ander idols spel op de xbox komt Dan zitten er echt veel van die BreEzAH sletjes achter hoor! :{ ik denk dat er wel heel wat meisjes af en toe op de xbox van familie/vriend meespelen, maar dan heb je het ook wel gehad.