2002 fifa worldcup

Discussie in 'Algemeen' gestart door Akira, 12 apr 2002.

1. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, op de worldcup site van EA vragen ze voor welk systeem we FIFA Worldcup gaan kopen.

Als we nou allemaal even gaan voten! Gamecube staat nu op 55%!

Klik hier

2. Dabo

Dabo Guest

Ja als we nou allemaal gaan voten wat dan dan wint de xbox en dan. Niks dus want niemand kijkt er verder naar. Hij wordt echt niet goedkoper dan ofzo hoor. Overigens zou ik ook wel een stuk of 10 polls van deze soort kunnen vinden maar ja wat heb je eraan.

3. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Stel nou dat de Xbox helemaal onderaan komt te staan dan weten ze meteen dat de xbox niet populair is. Tja, en dan kopen nog minder mensen de xbox. Ofzo :confused:

4. Dabo

Dabo Guest

Nou als ik even voor mezelf mag spreken dan zou ik me echt niet laten beinvloeden door 1 zo'n stomme poll nee ik zou zelf kijken wat ik ervan vindt en dan bepalen of ik hem zou kopen.

5. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
  6. Dabo

Dabo Guest

Kan je ook nog iets zinnigers posten dan die smilies want ik heb je nog niks anders zien posten.

7. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    lol, al je bakje koffie gehad Dabo?

Als je mij nou meehelpt met die poll :D j/k

8. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal leuk en wel die polls maar je moet van je eigen ervaringen uitgaan !

9. Dabo

Dabo Guest

Ja ik heb mijn koffie al gehad en met die poll zou ik je wel willen helpen maar daarvoor ben zelfs ik niet toe gerechtigd.

10. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

(ik ga ook maar op de smileys toer :p )

Deel Deze Pagina