1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2008: Was het een goed of slecht jaar voor de 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 26 nov 2008.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar dan is alles waarin ik "limited control over my movement" heb een schmup?

    hmmm,.. ik ga nu zoeken naar een plaatje van een game waarin je op een as moet bewegen maar je wel 360 graden rond kan draaien om vervolgens de vergelijking met fps en tps games te maken en te beweren dat alles dus een schmup is,....

    en om On-topic te blijven : mijn slechtste aankoop achteraf (van de laatste maanden) was Fable II , vraag me niet waarom maar nadat ik heel enthousiast was begonnen maar vervolgens afgeleid werd door GOWII en Fallout e.a heb ik me er niet meer toe kunnen zetten om verder te gaan spelen. Misschien moet ik maar helemaal overnieuw beginnen om er weer in te komen..
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De 1 was zo goed de mp en sp maar met de 2 was de sp leuk maar niet om opnieuw te spelen en de mp klopt voor geen meter lag en zolang wachten om te kunnen spelen.Jammer maar voor mij is gow 2 geen top game
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [GT]43915[/GT]

    [​IMG]
    [GT]43916[/GT]

    [​IMG]
    [GT]43918[/GT]

    [​IMG]
    [GT]43919[/GT]

    Hier een overzicht van alle awards tot nu toe.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2008
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De laatste paar awards:
    [​IMG]
    [GT]43922[/GT]

    [​IMG]
    [GT]43920[/GT]

    [​IMG]
    [GT]43923[/GT]

    [​IMG]
    [GT]43921[/GT]
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    GTA IV, GTA IV, GTA IV :emo: Ik zal het nooit begrijpen...

    Waarom vergeet die gast van GT elke keer dat het een schrikkeljaar is :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze hadden wel beter de multiplatform games kunnen weglaten bij de GOTY's per console.
    Werd wel een beetje moe van bv. Fallout 3 en GTA IV. :+

    GOTY was absoluut geen GTA IV voor mij, beste software line-up natuurlijk de 360 (;)) en dat de Wii überhaupt genomineerd was voor die categorie..?

    Dat is natuurlijk wel jammer aan die awards (en niet alleen deze); sommige games komen iedere keer weer terug. LBP, GoW2 Fallout 3, GTA IV enz.
    Maar goed, daar doe je niks aan. Het zijn immers gewoon goede games...denk ik...
     
  7. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV GOTY 2008 :lol::lol::lol:
     
  8. dudeee

    dudeee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    fable2 niet eens genomineerd voor de 360? maar wel nfl09? yankees |:-
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat Fable 2 niet genomineerd is vind ik meer dan logisch. Het kent en heeft grote problemen gekend. Het maakte weinig van de beloftes waar en voelde incompleet aan. De co-op was om te huilen en de hoofdverhaallijn was erg kort, zelfs nog korter dan die van het vorige spel! Persoonlijk vond ik 'm erg tegenvallen, hij's leuk en het is een goed spel, maar een GOTY nominatie? Nee, echt niet!
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja willem fable daar sta je dan :+

    Snap ook niets van GTA overigens.
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tja rewards... Ze zijn zo subjectief als de pest en klopt zelden iets van. TMF Awards, IGN Awards blablabla. Elke site en organisatie heeft zijn eigen visie/polls en shit. Vraag op het forum wat iedereens lijstje is en je krijgt net zoveel verschillende antwoorden.

    Totaal niet boeiend dus.
     
  12. dudeee

    dudeee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond fable2 niet perfect, en zeker te kort. maar desondanks heb ik me uitstekend vermaakt met de game. de hele sfeer van de game is gewoon super. fable2 raakt gewoon de juist snaar met zijn wereld, stijl & gameplay. maarja, als je er meer van verwacht had kan ik me voorstellen dat het tegenviel.

    voor mij heeft fable2 zeker een nominatie verdient voor GOTY 360. zeker als je ziet dat nhl09 wel genomineerd is.

    maar zoals ashavan al aangaf, zoveel mensen zoveel meningen.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2009
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    GOTY: GTA IV
    FPS: CoD WaW
    RPG: Fable 2
    Racing game: Race Driver Grid
    Sports game: Fifa 09
    Flop van 2008: Need for Speed Undercover
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nu 2008 echt voorbij is en ik nog wat games had gespeeld is mijn oude lijstje veranderd.


     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2009
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Een titel die ik ook écht vond tegenvallen was Ninja Gaiden 2. :emo: Van die titel verwachtte ik echt enorm veel, ook door positieve reviews. Die vond ik uiteindelijk nog meer tegenvallen dan het gehypte Too Human.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom heeft XBW eigenlijk niet zijn eigen awards? :9
    Gewoon een artikel op de FP, zoals hier op gamed.nl.

    Ben best benieuwd naar de meningen van onze redacteurs hier. ;)
     
  17. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    I don't get it, Is GTA IV nu echt de grootste teleurstelling die er is? Ik kan maar geen genoeg krijgen van Rockstars nieuwe game, in tegenstelling tot andere games die ik heb gekocht. De GOTY titel gaat voor mij dan naar GTA IV. Het heeft op alle vlakken enorm getroffen, en heb zin om een 3de keer hem helemaal uit te spelen. Flop of the year is voor mij 100% Far Cry 2. Het spel ging er stukken cooler uitzien dan dat je het speelt. Het spel is in mijn ogen niet goed ontwikkelde, ondanks de mooie grafische technieken.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die komen er ook aan... het stuk gaat nu door de eindredactie. ;)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    we hebben toch al een enquete ? betrouwbaarderemanier om te kijken welke games op XBW het hoogst gewaardeerd worden is er volgens mij niet.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jullie kunnen dus blijkbaar mijn gedachten lezen. :+
    Ben benieuwd!
    Die enquete gaat alleen over de GOTY, ik denk (hoop) dat het artikel van XBW zich gaat focussen op meer dan alleen dat.
    En ik geil gewoon op lijstjes. 8)
     

Deel Deze Pagina