22 euro? Waar dan? Wel zo aardig als je je lotgenoten hierin deelt. Dus...je weet wat je te doen staat
Er zijn veel betere films verkrijgbaar voor minder geld, zoals bijvoorbeeld Spider-man, Minority Report en Road to Perdition voor zo'n 20-22€ per stuk incl. verzenden, alle 3 regio 2/4 met Dutch subs. verkrygtbaar bij byvoorbeeld www.ezydvd.com.au of www.atlanticdvd.com.au Als je persé bij play.com wilt bestellen, check dan Time and Tide eens uit, is maar 8 pond ofzo geloof ik.
Sinds wanneer hebben we hier een DVD forum? Ik neem aan dat de topicstarter het heeft over het Xbox spel Reign of Fire
ik weet het bijna zeker want die xbox game kost daar 14,99 pond en dat is ongeveer 22 euro.. overigens is die game niet echt jofel te noemen voor zover ik weet. m-X
Hmm lijkt me wel een klote spel. Vind ik tenminste. Maar voor ietje meer heb je een beter spel lijkt me.
Reign of Fire de film lijkt mij best wel cool en is die geen 22 euro bij de Mediamarkt misschien??? Daar zijn ze vaak best goedkoop als je het vergelijkt met andere winkels Het spel zou ik zeker niet kopen
Hmmz ik heb hem net gedownload hehe Ff kijken of filmpie leuk is Hoop dat ie ut doet Vorige keer had ik geen geluid
OK het is geen super film als Lord of The Rings maar hij was best wel oke moet ik zeggen Was heel lief draakje