24 Augustus, GEEN Halo 2 demo of release (bevestigd)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 5 aug 2004.

  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Sorry dat ik een paar harten moet breken, maar Frankie heeft bevestigd dat er op 24 augustus geen demo of vervroegde release komt. Hij hintte echter wel naar een oxm nummer die dan uitkomt met nieuwe info...

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2004
  2. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die info vandaan?
     
  3. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel, maar het belangrijkste is dat Halo 2 de 24ste uitkomt. O-)
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had je ook kunnen posten in de ilovebees.com thread, sterker nog, dit ís daar al gepost. (En dacht je dat als hij wel de 24e komt, dat frankie dat nu al zou bevestigen)
     
  5. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Frankie kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat die de 24ste niet uitkomt! *)

    We moeten gewoon af wachten
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  6. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    ik geloof het niet :+
     
  7. Lionhard

    Lionhard Guest

    is al gepost..

    al meerderen keren...

    staat gewoon in de grote ilovebees thread... als je dat gelezen had had je ook de tegen argumenten gezien...
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Frankie heeft dat gezegd op het new mombosa forum, onder het topic "New rules for ILoveBees discussion (UPDATED AGAIN, READ BEFORE POSTING)"
    Nog een quote van een mod daar:
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  9. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal gelul, dat doen ze gewoon om je op het verkeerde been te zetten en dan toch onverwachts Halo 2 releasen. Ik zie het ze gewoon doen hoor.
     
  10. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    echt wazig dat iedereen zichzelf wil overtuigen dat ie de 24e uitkomt. Wat maakt het nou uit wanneer die komt, je merkt het vanzelf wel. En... het is maar een spel...
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Goh, ze komen er achter! :)

    Laten we deze deze tread even sticky maken zodat die ongein eindelijk voorbij is. Oh, en voor de mensen die elke seconde van de dag bij willen houden hoe lang 't nog duurt, kan je op de mainpage twee banners zien waar afgeteld wordt naar de releasedatum van 11 november.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Eindelijk, kobold/mirik: waarom is er geen Halo 2 E3 verslag gekomen? Ik was echt zwaar teleurgesteld in xbw
     
  13. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    :p school beginnen :p
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Een verslag van 1 demolevel en 1 speelmodi is een klein beetje overdreven als je 't aan mij vraagt...Zulke verslagen komen vanzelf als er meer van het spel te zien is dan dat. :)
     
  15. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie is frankie? Zeker iemand van Bungie?
    Nou sorry hoor maar Ilovebees.com is door Bungie gemaakt. Denk je dan dat ze dood leuk zouden zeggen van ja Halo komt die 24ste uit. Als hij echt de 24ste halo uit zou komen dan zou Bungie natuurlijk nooit zeggen dat hij de 24ste echt uit zou komen.
    Mij zal het een worst wezen, maar toch vindt ik sommige dingen een beetje vaag.
    Zoals dat Win95 was ook op de 24ste gereleasd, Halo heeft al 3 maanden van te voren een rating. En nog een paar andere dingen die vaag zijn. Maar ik ga er niet van uit dat hij op de 24ste uit zou komen. Maar toch is het een mogelijkheid.
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Elk spel heeft 3 maanden van te voren zijn rating, je moet niet doen alsof dat gek is.

    Get over it, weetjewel....11 november komt Halo 2 uit.

    Wie weet wordt Xbox 2 wel aangekondigd op 24 Augustus, dat lijkt mij veeeeeeel aannemelijker. Meest aannemelijk lijkt me gewoon dat de singleplayer campagne van Halo 2 dan uit de doeken wordt gedaan met info en shots en stuff.
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, is dat idiote gerucht ook de wereld uit geholpen :)
     
  18. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Bungie zo overdreven duidelijk wil maken dat Halo 2 NIET uit komt. Waarom zeggen ze dan niet waarom ze die fucking ilovebees site in hun trailer hebben gekijlt. Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit allemaal gedaan hebben om een OXM geval.....

    No clue how that rumor gained so much momentum zegt ie, waarom verteld hij dan niet gewoon wat het dan wel is als ze niet zo veel aandacht willen... (of in ieder geval een hint)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  19. BATI NL

    BATI NL Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    jah hahahaa bungy had gezegd dat er iets ging gebeuren op de 24ste en 1 of andere halo2freak heeft verzonnen dat ie dan uitkomt en nu wil iedereen dat geloven...
    hahaha wel lachuh dat zoveel mensen dat denken die staan allemaal de 24ste vor de deuren van de gameswinkels haha kicke dit !!
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Niemand zegt dat het voor OXM, dat is weredom speculatie. Niemand weet waar die site voor is, Bungie heeft wel vaker gewoon voor de grap puzzels gemaakt. Hoeft geen nut te hebben dan gewoon de community bezig houden. Jammergenoeg bestaat de community nu niet alleen meer uit intelligente vans van Bungie games, maar ook enkele miljoenen Halo spelers die allemaal meteen de meest ongerelateerde verbanden leggen en die ze allemaal van elkaar over nemen zonder er feitelijk over na te denken....
     

Deel Deze Pagina