gewoon even een mededeling voor alle 24 fans elke zondag om 23:00 op bbc 2 24 heb net aflevering twee gekeken en hij is als vanouds kijken dus
uuuhmm. sorry hoor maar die serie is al lang bezig. Aflevering 15 ofzo is bezig. Desalniettemin verplicht kost voor iedereen! En wie het hele fenomeen nog niet kent, wordt serie 1 momenteel herhaalt op zondag bij yorin (2 afleveringen per keer)
naja ik wacht wel tot 9 september wanneer yorin seizoen 2 gaat uitzenden. vraag me alleen af of ze seizoen 2 net zo spannend en boeiend kunnen maken als seizoen 1? het hele nieuwe van 24 uur real time is er natuurlijk vanaf....
welke precies? kan ik wel zeggen óf ze beantwoordt worden, zonder te zeggen hoe. En ik kan je wel verklappen dat seizoen 2 nog spannender is dan het eerste. Het gaat nu allemaal over een nucleaire aanslag ipv een presidentmoordpoging. Ik zou iig alles tapen of downloaden want yorin VERNEUKT het gewoont met de reclames elk kwartier. Of je had naar bbc moeten kijken (geen reclames )
ja dat is inderdaad zwaar irritant. maar wat echt om te huilen is, is hart van nederland dwars door een film met degene die dat heeft bedacht mogen wat mij betreft hele vervelende dingen gebeuren
ik heb season 1 op dvd misschien is het wel het beste om season 2 ook op dvd te kopen zit ik tenminste niet vast aan vaste tijden