Ik weet niet hoe het met jullie zit,maar ik ben een zware fan van de serie , dus laat die game maar komen zou ik zo zeggen! Platform: PlayStation 2 Ontwikkelaar: Sony Uitgever: Sony I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life. Zo begint zo ongeveer elke aflevering van de populaire tv-serie 24, met Kiefer Sutherland en Elisha Cuthbert in de hoofdrol. In de tv-serie gebeurt alles min of meer realtime, dus als in het echt tien minuten voorbij zijn, zijn ze dat in de serie ook ongeveer. Deze vernieuwende aanpak met betrekking tot het tijdsverloop in tv-serie was één van de belangrijkste redenen dat de serie een enorm succes is geworden. Natuurlijk droegen de verschrikkelijk spannende verhaallijnen ook bij aan dit succes. Sony maakte vandaag bekend dat het een deal heeft gesloten met Fox, de maker van 24. Deze deal houdt in dat Sony de game voor de serie mag gaan maken. Het spel zal zich gaan afspelen tussen het tweede en derde seizoen, waarbij veel onbeantwoorde vragen opgelost worden. Developed by Sony Computer Entertainment Europe's Cambridge Studio, and in a working partnership with Fox and the TV show's producers, directors, scriptwriters and stars, '24: The Game' is set between seasons two and three and provides the answers to many unanswered questions: who was really behind the assassination attempt on President Palmer? How did Kim Bauer get a job in the L.A. CTU? How did Jack Bauer and Chase Edmunds first start working together? Het spel zal, net als de tv-serie, meerdere plots hebben, die tegelijkertijd plaatsvinden. Omdat je dus ook met meerdere karakters speelt, zullen ook meerdere genres vertegenwoordigd zijn. Waarschijnlijk houdt dit in dat actie, adventure, stealth en misschien ook wel racen tot de mogelijkheden behoren. Omdat de echte crew van 24 aan het spel meewerkt, zal ook de cast waarschijnlijk zijn steentje bijdragen voor bijvoorbeeld het inspreken van de stemmen. Verwacht dus Kiefer Sutherland, Elisha Cuthbert en Dennis Haysbert, die al ervaring heeft met het inspreken van stemmen, namelijk die van Lambert uit Splinter Cell, uit je speakers te horen. 24: The Game komt in de herfst van 2005 uit, exclusief voor de PlayStation2 Video's!: http://www.gamespot.com/ps2/adventure/24thegame/media.html
In de opm2 die nu uit is zit er een demo van bij. (en ook van black en shadow of the colossus!!) De demo van 24 vond ik overigens maar matig, maar ik ben ook nooit een fan van de serie geweest dus daar kan het ook wel aan liggen.
Ik moet me die opm2 ook dringend gaan halen. Maarja, ik weet niet of dit een topper wordt. Het leek me wel cool om als jack bauwer te spelen. Ook cool dat je volledige vrijheid hebt in de stad als je naar een objective ofzo moet. Je rijdt echt met Jack's jeep,... noem maar op, maarja, ik wil die demo ook wel eens spelen,wie weet vind ik hem ook niet zo goed...
ja maar dat neemt niet weg dat het zonde is omdat het me wel een hele vette game lijkt, ik ben ook een grote fan van de serie
Dude? Gta ziet er toch ook niet zo gelikt uit? In 24: the game heb je net zo zoals in gta een grote stad en stuff. Je hebt enorme vrijheid ook... En het is ps2, op xbox ziet gta er ook wat beter uit, maar 24 ziet er op ps2 toch beter uit dan gta op ps2, niet?
IK heb de demo gespeeld, en vond het persoonlijk toch vet. Ook de nieuwe techniek van schieten,... stond me wel aan, ik hou deze titel toch zeker in het oog...
Ik ben altijd zeer huiverig voor film/serie licentie's. Meestal zijn deze niet zo geslaagd. 24 is ook niet echt mijn serie, dus het trekt mij sowieso al niet zo aan. Ik had bijvoorbeeld liever The Shield gehad. Daarnaast vind ik de screens heel erg veel op True Crime Streets of LA lijken.
Ja, ik denk ook wel niet dat het een serieuze topper gaat zijn. Maarja, voor de fans(zoals mij) is het best wel fijn om jack bauer te spelen. Ik denk wel dat de score beter gaat zijn dan die van true crime streets of la. Maarja, topper,nee dat waarschijnlijk niet nee...
Als je een fan van de serie bent, dan vind je de game inderdaad best wel leuk. Denk wel dat je beter kan wachten totdat hij in de budgetbak ligt. True Crime was niet eens heel erg slecht. Alleen de besturing was echt niet ok.