Zoals al aangekondigd op xboxworld en op je xbox live startpagina, is xbox live de komende 24 uur niet te gebruikren. Wat vinden jullie daar van? Vinden jullie ook dat ze je nu ook een dag extra moeten geven aan het eind van het jaar of zijn jjullie van mening dat ze het beter in twee delen van 12 uur hadden kunnen splitsen? Wat gaan jullie de komende 24 uur doen aangaande dit gemis? Lan arties houden? Of een dagje afkicken?
Dude Relax!!!! 1 dagje zonder Xbox Live overleef je toch wel. Trouwens er komen allemaal vette nieuwe features voor, dus het is voor een goed doel . Kan trouwens beter 1 keer 24 uur zijn dan 2 keer 12 dat is nog meer gekloot ik bedoel normale mensen zitten van 2 uur s'ochtends tot een uurtje of 9 toch niet te spelen toch???? En dan zijn er nog mensen die een baan hebben of op school zitten dus het gemis van 24 uur zal niet zo heel groot zijn. Ik zelf studeer dus een perfecte kans om wat extra aandacht aan huiswerk te besteden
Komop zeg,als je nieteens even een dagje zonder Live! kan heb je nou niet echt een leven nietwaar? Tuurlijk is het zuur dat ik mijn net binnen gekregen crimson Skies niet even online zou kunnen spelen,maar zo goed als elk spel heeft ook een single player die ook gespeeld kan worden toch? Heb ik daar geen zin in,dan verzin ik wel iets nieuws. Deze 24 uur downtime van Live! is alleen maar voor een goed doel,dus na vandaag heb je er eigenlijk alleen maar plezier van. Van mij is het dus zoals ze het nu doen gewoon prima,want hoe eerder,hoe beter denk ik.(Mits goed uitgewerkt uiteraard) Ook hoef ik al helemaal geen dag extra ofzo. Ze houden live steeds verfrissend door deze updates,en daar laat ik graag een dagje live voor liggen. Wat is nou eenmaal 1 dag ? Angelo
Ach man.. zeur niet zo! Heb je niet andere dingen te doen, dan xbox live? PC Games, Andere Console's..
heey mensen hebben jullie het ook dat je nou al niet meer op live kunt. ik heb dat wel, dan signt hij gewoon niet meer in
Kijk dan even naar de openingpost!!! Daarin staat waarom je niet kan connecten!!! EDI\Als je het dan nog niet snapt, kijk je in deze thread:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=43392
van 3 uur tot donderdag 3 uur... shit.... morgen zou ik LIVE eindelijk eeens lekker spelen en uitprobere, moet ik een paar uur extra wachten.... /Mod Laat dit illegale gezever maar achterwege
Sinds ik eergister xbl weer had gemaakt was ik weer helemaal hooked en was van plan dan vanavond eindelijk eens PSO op livete gaan spelen.. maar dat gaat dan nog maar ff neit door
het is echt veeeel te lang moooeeeh ik kan het niet aan nu moet ik een hele dag ofline spelen of moet mijn huiswerk maar weer eens maken. maar jah uiteindelijk worden wij er alleen maar beter van