1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

24-uurs Kickregel van de Bazaar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door royspijker, 17 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorstel:

    Verander de 24-uurs kickregel naar een eens per dag kickregel. Er mag dan eens per kalenderdatum gekickt worden.
    Het maakt dan niet meer uit of je op een dag nu om 18 uur of om 20 uur kickt, zolang het maar max eens per kalender dag is.


    Uitleg:

    Ik zit niet iedere dag om dezelfde tijd achter de pc. De ene keer is dat om 17 uur de andere keer om 19 uur, etc. Vandaar dat ik niet iedere dag precies na 24 uur kan kicken (De kickregel is: max 1x per 24 uur)

    Eerder werd er niet zo heel nauw op gelet, zolang er maar niet meerdere keren per dag gekickt werd. Nu zijn er 2 nieuwe moderators: Cygnum en MR. E. Zij hanteren deze regel wel erg strikt, wat uiteindelijk natuurlijk hun goed recht is, maar hierdoor worden om de haverklap mijn threads gesloten vanwege 1 of 2 uur te vroeg kicken.

    Mijn interpetatie van de kickregel is dat het niet de bedoeling is om iedere 3 uur te kicken maar maximaal eens per dag. Het maakt toch niet uit of het de ene dag om 17 uur is en de andere dag om 19 uur? als het maar niet meerdere keren per dag is. Vandaar dat ik dit voorstel doe.

    Ik begrijp dat niet speciaal voor mij de regels verandert worden, maar ik denk dat er wel meer mensen zijn die niet iedere dag om dezelfde tijd achter de pc zitten en die dus gebaat zijn bij deze regelwijziging. Ook de moderators hebben voordeel, want je kunt het makkelijker controleren: Bij de op 1 na laatste post moet ''gisteren'' staan, anders is er te vroeg gekickt.

    Wat vinden jullie???

    en wat vinden de administrators en moderators zelf van dit voorstel???
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sluit mij overigens wel voledig aan bij het betoog van royspijker
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het opzich ook wel een goed idee. Dan krijg je tenminste niet dat gezeik dat je bijvoorbeeld 's ochtends om 10 uur weg moet maar je pas om elf uur mag kicken :p . Het lijkt mij ook makkelijker voor mods om het in de gaten te houden zo.
     
  5. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik had niet gezocht naar eerdere threads. Die anderen zijn al wel een beetje oud, dus laten we hier dan verder gaan (zolang deze niet gesloten word)

    Ik zag overigens wel in die andere threads dat er al wel meer mensen het met mij eens zijn, dus misschien kunnen de moderators hier iets mee gaan doen.
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je weinig kans, want nav de andere threads is er ook niets veranderd:).
     
  7. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vind dit voorstel dus echt helemaal perfect logisch. Ben er mee eens dus.. veel logischer dan 1x per 24 uur
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    jep ben het met je eens
     
  9. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het in ieder geval wel een goed voorstel !!!
     
  10. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sluit me ook aan bij roy.
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik sluit me ook aan...
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik ook...
     
  13. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
  14. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    ik sluit me hier ook bij aan niet iedereen is om de 24 uur online
     
  15. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vind het ook een goed idee. Ik zag pas geleden een thread gesloten worden omdat hij 1 uur te vroeg kickte.
    eens per dag vind ik een goed idee.
    Ik sluit me aan bij dit voorstel
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan me herinneren dat je deze thread een tijd terug ook aangemaakt had.
    Tegen.
    Lijkt wel of men tegenwoordig denkt dood te gaan als men een dagje niet kickt. Sommigen lopen wekenlang te kicken, dan kan je best een dag overslaan.
     
  17. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit zo'n thread gemaakt 2k. dat ging ergens anders over toen.

    Maar aangezien er toch heel veel mensen voor zijn, zou het toch mooi zijn als er iets met dit voorstel gedaan wordt.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Tja een stuk of 10 van de 16000 zijn er voor.

    Veel noem ik anders :{
     
  19. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    11 van de 16000
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel een beetje triest. :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina