25 domme acties in gamegeschiedenis.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Benneke, 13 jun 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit kwam ik tegen op de site van gamespy. Ze hadden de 25 domste acties uit de gamesgeschiedenis opgezocht, en uitgelegd wat er toen gebeurd was en wat het gevolg ervan was.

Het hele stuk

Er staan echt wel wat gare dingen tussen, waarvan je denkt: 'Zo dom kan toch niemand zijn?:{'

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De Xbox PC hardware geven op #1? :cool:

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, er staat wat anders op 1 (gelukkig). De controller staat er wel tussen.

4. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ion storm maakt nu toch thief 3? Ik hoop dat ze het niet verknallen...de enige echte thiefs zijn Lookingglass studios!_O_

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hahaha . het lollige is dat ik veel dingen (zoals add-ons en de jaquar) ook allemaal meegemaakt hebt.. of idd die 12miljoen Pac-man cartridges terwijl er maar 10 miljoen Atari's zijn.. hehe briljant :)

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kan hem niet zien :'-(. Ben geen lid. Maar staat de XBox controller er echt in? Maar die is zo geweldig voor fps. Rare jongens.

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    #16 Designing Shaq's Controller

In a sort of reverse-mirror twist on the moronic controller debacle that Sega faced with the introduction of the Saturn in the U.S., Microsoft used focus testing to devise a controller that will probably go down in history as the most maligned pad ever packed in with a major video-game console. The Xbox controller shocked everyone with its awesome girth. It turned out that only males with meaty hands were comfortable with the behemoth, which was larger and heavier than any pad that had yet graced the market. Derision from gamers was swift, and soon after the system's launch in November of 2001, many were seen scrambling for a third-party solution to the controller situation while Microsoft bravely maintained that people liked the thing.

It was so big we could only show you this much, hohoho. The solution was obvious, though. To combat the horror of a pad that would barely fit inside Japanese gamers' homes, let alone their hands, Microsoft of Japan prepared a more svelte, more comfortable controller for the console in time for its February 2002 Japanese launch. Although it was still the biggest of the three systems' pads, it was much more in line with the size of Sony's Dual Shock 2. Informal reports from developers suggested that they'd all ditched the colossus for the comfort of the Japanese redesign, yet Microsoft wasn't interested in releasing it in the U.S. Time passed, and Microsoft finally decided to release the so-called Controller S in the U.S. after importers reported brisk sales of the Japanese pad. A few months later, Microsoft quietly discontinued the original controller, making the S standard equipment on all Xboxes.

Dit staat er over de xboxcontroller.

Maar je hoeft toch niet lid van gamespy te zijn om het te lezen? Dat is toch alleen om in het forum te kunnen posten en om de gamespy dailey te ontvangen?

8. SMoOthSEr

SMoOthSEr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden het ook over de orginele controller en k moet zeggen dat ik het ermee eens ben want die controller is zo onhandig en lomp gebouwd als kan zijn heb hem ook maar 1 dag gebruikt heb toen de S controller gehaald en die vind ik wel lekker spelen

9. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er niet zoveel van meegemaakt, maar t is zeker leuk om te lezen.

10. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    voor mij persoonlijk moet toch wel de keuze van nintendo voor catridges op de n64 op 1 komen te staan, dit heeft ze immers de kop gekost. Ik hoop persoonlijk dat ze (nintendo) geen spelcomputers meer maken maar de spellen naar andere platforms brengen (zelda, metriod en animal crossing als eerste aub!)

11. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zo fanboy allert hierboven

12. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    fanboy alert? grappig zo heb ik mijzelf nog nooit gezien (ook niet dat anderen mij zo noemden)...

als je een aantal games van nintendo goed vind hoef je toch niet meteen fanboy te zijn? ik speel nu eenmaal graag goede games en aangezien ik nu alleen nog een xbox heb, zou ik graag hebben dat nintendo (die toevallig veel goede games maakt) ook voor deze console gaat ontwikkelen, das toch niet zo vreemd?

heb eerst wel altijd nintendo console gehad, maar echte fanboy wil ik me niet noemen (of één van goede games dan), naast de games van nintendo hoop ik nml. ook nog steeds dat de gta serie op de xbox zal verschijnen, ben ik toch ook niet direkt rockstar-fanboy???

13. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop persoonlijk dat nintendo geen spel computers meer maakt klinkt nogal }:]

Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  14. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ben denk ik eerder een nintendo fanboy dan een microsoft fanboy, daarom wil ik ook dat de 'big n' spellen gaat maken voor de xbox

15. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Dan doemt de vraag "waarom heb je dan geen Cube" op... Ik wil ook wel Metroid Prime op de Xbox, maar dat kan helaas niet, dus in dat opzicht heb je wel gelijk. Maar ach, je kunt ook niet alles hebben... of je moet er een Cube bijkopen natuurlijk.

16. rich11224

rich11224 Guest

hoezo moet nintendo geen consoles meer maken?
    nintendo heeft wel een veelbetere console dan die ps2!
    en nintendo's spellen zijn zeker net zo goed als die van de xbox(ik heb helemaal niks tegen de xbox hoor)kijk maar naar metroid prime en zelda the wind waker en kom nou niet aanzetten dat ie kinderachtig is want dat heb je helemaal verkeerd!!!
    o ja, als nintendo dat ooit zal doen(voor xbox games gaan maken) moet nintendo de controllers maken(check die joekels van xbox en die onconfortabele dingen van sony)nogmaals ik speel net zo graag op een xbox maar nintendo heeft de meeste topgames (die van hun zelf meestal dan)en vandaar de gamecube.

Deel Deze Pagina