Kijk hier maar http://www.dkvine.com/features/xbox25.html en ik weet zeker dat nu iedereen een xbox gaat kopen en geen gamecube meer.
Wat is me dat een sarcastisch en gefrustreerd stukje!:r De jaloezie van de GameCubers druipt er gewoon vanaf. Jammer voor hun, ik heb lekker mijn X-BOX! Gr. Dalvin.
Argh....verschrikkelijk is dit... Ik zeg wat over een ander terwijl ik juist degen ben die voor paal gaat... Ik zal niet zo zwak zijn mij post te deleten, maar owje shame shame shame... Ik had niet meteen de sarcastische toon van het stukje door en ik was degen die te snel las. Dalvin mijn excuses.
Nee meen je dat nou dus dit zal denk je niet de doorslag geven bij mensen die twijfelen tussen een gamecube en een xbox
Geen excuses nodig Chuckie, het is inderdaad een zeeeer misleidend stukje. Misschien zijn er wel mensen die het verkeerd begrijpen het juist wel als reclame voor de XBOX zien en... dan nog een XBOX kopen ook!!! Lijkt me sterk, maar je weet maar nooit...
Moest wel lachen omdat stukje maar gelukkig heb ik ook een Gc. ik heb alle consoles maar ik vind dat er te gekke games uitkomen op alle bestaande consoles dus koop ze nou maar allemaal al heb je het geld ervoor.
Dit gedeelte is grof!!! 4. You'll never see this little girl again if you don't buy an Xbox. Still not convinced to buy an Xbox over a GAMECUBE? Then we'll have to take the direct approach. You'll never see this darling little angel again if you don't purchase an Xbox, you son of a b*tch. She wants nothing more than to be reunited with her mommy and daddy, and we would like to see that too, but we're afraid it just can't happen if you don't go out and buy an Xbox. A little too harsh? Hey, they don't call 'em console wars for nothing. Hij is wel droog aan de ene kant!!! De rest is een beetje vreemd, sarcastisch en raar!!