256mb genoeg voor alle save games?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door 5tefan, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

Ik had een simpel vraagje.

Ik ben van plan een 360 aan te schaffen, nou twijfel ik over het type dat ik aan zal schaffen.
    Ik dacht eraan een Arcade pak (falcon, 175hz dus..) te kopen, hier wordt een memory card bijgeleverd... Ik ben niet van plan de 360 aan het WWW aan te sluiten dus het enige waar ik mijn opslagruimte voor zal gaan gebruiken is save games, ik vroeg me dus af of ik dan voldoende zal hebben aan zo een bijgeleverde memory card van 256mb? Ik zal niet honderden games spelen maar wel aardig wat...

Thanks for the answers iig.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hier staat je antwoord: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Als je straks on-line wilt spelen raad ik de xbox 360 met HDD aan. Memory unit is geschikt voor off-line gaming en als je nog niet zoveel games hebt

-sommige games hebben een HDD nodig

Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  3. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige games hebben een harde schijf nodig? Hoe komt dit dan? Noem eens voorbeelden svp? Dank voor snelle reactie trouwens!

4. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat sommige games veel opslagruimte gebruiken, dit past niet op de memory unit dus moet je wel een HDD hebben.

Zowiezo raad ik je aan om als je echt dat pakket met een memory unit te kopen, met de tijd wel een HDD te kopen.

Het is gewoon ontzettend handig, en demo's en filmpjes downloaden kan ook alleen als je een HDD heb.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom heb je voor online gamen een HDD nodig?
    Alleen voor demo's en filmpjes is het idd handig, maar voor XBL is het niet persé nodig.

Enige game waarvan ik zeker weet dat je een HDD moet hebben is Football Manager 2006/2007. Voor de rest is het geen vereiste.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht dat GTA IV een HDD nodig heeft een Football Manager heeft een HDD nodig. Voor Backwards Compatible games is een HDD nodig. Om laadtijden te versnellen is een HDD handig (caching)

@DulleNL - voor updates van spellen, als je een update niet hebt dan kan je niet met die game on-line gamen

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die updates passen ook op een MU hoor. 8)
    Mja...Bottom Line: Het kán met een MU, maar het is aan te raden om een HDD te kopen.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Sommige updates kan je niet downloaden op de MU ;)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.046
    Zoals Fardo zegt is een memory card in principe genoeg voor het off-line gamen. Als je online gamed zullen er waarschijnlijk ook updates geinstalleerd moeten worden en dergelijke, dus dan zal 256 MB een beetje krap worden. Daarnaast vereisen sommige games een HDD, zoals ook al eerder gezegd.

Als je nog meer vragen hebt kun je deze stellen in Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina