Eindelijk eindelijk.. nu maarhopen dat die datum sowieso ligt VOOR de xbox datum : ik denk dat ze daar heeel veel aan hebben gedaan..
Hoezo moet ie ervoor liggen? Het maakt mij niet uit, maar markt technisch lijkt het me handiger (voor microsoft) alstie na de xbox launch ligt..?
Update 2: 25 januari 19.24 uur: Computer & Videogames heeft de doorbraak: de Gamecube zal verschijnen op 3 mei 2002, voor € 249. Er zullen in totaal 1 miljoen units beschikbaar zijn, tezamen met meer dan 20 games, waaronder Luigi's Mansion. Pikmin en Super Smash Bros.: Melee zullen later verschijnen, respecitivelijk op 14 juni en 24 mei. http://www.gamers.nl/nieuws/11440 Hmm, is dus flink later, maar wel flink goedkoper..
Het is helemaal niet goedkoper... Als jij de Modem addon wilt, en de HD addon... ben je denk ik gauw 100+ euro extra kwijt... Plus dat je in het begin een memory card of twee moet hebben om je spellen op te slaan Of zit ik verkeerd te denken?
tsja, tis maar wat je wil he, ik ga voor de Xbox, wel jammer dat wij zo genaait worden, in Amerika is dat ding zwaar goedkoper het komt idd van nintendo zelf af (David Gosen). C&VG had denk ik het filmpje weten te onderscheppen