2e controller blijft knipperen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChrisjuhB, 4 nov 2009.

1. ChrisjuhB

ChrisjuhB Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik krijg mijn 2e controller niet aan de praat.
    Het lampje blijft maar knipperen (4 losse lampjes) erg raar.
    Ik heb de batarijen geprobeert te verwisselen maar controller 1 die origineel bij de Xbox hoorde doet het wel. Degene die precies hetzelfde is die ik bij dezelfde shop erbij heb besteld doet het niet na dat ik het Xbox tekentje aanklik. Het is een zwarte controller voor mijn xbox 360 Elite.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet hem nog joinen met je xbox

Volg de onderstaande stappen om de draadloze controller op de Xbox 360-console aan te sluiten.

1. Druk de Xbox Guide-knop in en houd deze vast totdat de controller wordt ingeschakeld. De Xbox Guide-knop is de ronde knop met het groene
    kruisje nabij het midden van de controller.
    2. Controleer of de Xbox 360-controller is ingeschakeld. Als de console niet is ingeschakeld, drukt u de aan/uit-knop in. De aan/uit-knop is de grote ronde knop op de Xbox-console.
    3. Druk op de Xbox 360-console de connect-knop in en laat deze los. De connect-knop is de kleine ronde knop op de Xbox 360-console.
    4. Druk op de controller de connect-knop in en laat deze los. De connect-knop is de kleine knop aan de voorkant van de controller.
    5. Nadat op de controller en op de console de Ring of Light eenmaal heeft gedraaid en geknippert, is de controler verbonden. Het kwadrant dat op de Ring of Light blijft branden, geeft de positie aan waarin de controller is aangesloten.

3. ChrisjuhB

ChrisjuhB Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, nu kan ik en mijn vader met z'n 2tjes racen.
    Het lag aan het zwarte knopje, hadden we niet gezien :)
    Dank u!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    No problem :)

5. maik1995

maik1995 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een vraagje als ik viva 10 opstart staat er soms disc unredebul kan het ook mee te maken hebben dat de conctroller zoekt terwijl hij wel ge concect is ??

6. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan zitten er krassen op de disc.

Of je dvd drive is niet goed meer.

Maar ik denk dat dit topic wel gesloten kan worden.

7. maik1995

maik1995 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geken maar er zitten geen krassen op mijn cd wat kan ik er nu aan doen dan hem terug sturen naar de fabriek ??????

Deel Deze Pagina