Als ik een xbox live set heb gekocht kan k online spelen maar wat nou als ik samen met een vriend bij mij thuis online wil spelen moet k dan nog een 2e set kopen of krijgt hij gewoon een random player name???
Hmmmm. lijkt me sterk maar meschien je zou dan wel allbij op 1 username moeten gamen nee ik denk niet dat het kan!
Ja, dat dacht ik ook gelezen te hebben. maar ik verwacht niet dat ik met meer dan 2 mensen over Live kan... Is ook niet erg.
Zo helemaal klote zijn als dat bij Battlefield zal komen heb je al helemaal geen zicht Bij 2 player Online
Dat lijkt mij dus ook maar om nou een extra abbonnement te nemen voor eens in de week dat een vriend komt gamen lijkt me ook een beetje raar, en dan word het ook wel een dure grap
Bij 2 spelers 1 speler met headset (abbo) 1 speler zonder headset (zonder abbo) 1 speler met unieke naam + behoud van stats 1 speler met een (unieke naam + guest (achter de naam) gast naam - stats (deze worden niet bewaard)
Prima Prima...Xbox live is the best....maar kan je ook prijzen winnen als je bijvoorbeeld aan het eind van de maand in de ranglijst op de nummer 1 staat...een game ofzow... zou wel mooi zijn....