2ehands?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door arneyzo, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arneyzo

arneyzo Guest

Hallo,

ik ben zo een beetje het zoeken naar 2e hands spellen omdat de ze simpel weg in de winkel me te duur zijn op dit moment

nouw is mijn vraag ben nogal bang dat ik banned woord van live als ik 2e hands spellen koop is dit waar?
    en stel ik koop een 2e hands spel kan ik ergens aan zien dat hij niet banned woord als ik hem online ga spelen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
    Groetjes,

2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    :lol:

Alleen bij illegaal gekopieerde spellen is een evt. ban van toepassing:+. Bij tweedehandse spellen is er dus niets aan de hand. Wat je wel steeds vaker ziet, is dat ontwikkelaars de kopers van nieuwe spellen belonen met extra content.

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    zo iets vreemds heb ik nog nooit gehoord. Iedereen in de wereld verkoopt games en iemand anders krijgt em. Je mag een game zelfs 200 ste hands.
    In game winkels verkopen ze ook 2de hands games die je ook kan inleveren. Legale games mag altijd

Kijk maar naar marktplaats en verkoop topics hier.
    Iedereen verkoopt zn games die hij/zij niet leuk vind ')

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Tweedehands spellen kun je niet voor gebanned worden. Gewoon hier van de bazaar, Markplaats of de GameMania kun je er meestal wel vanuit gaan dat de games in orde zijn hoor.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lijkt me duidelijk, overige vragen kan je hier stellen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina