waddap allemaal, luister, meesten van jullie weten vast wel toen de Xbox drastisch van prijs werd verlaagd, microsoft als goedmakertje voor de klanten die de Xbox VOOR 26 april hadden gekocht, 2 games en een controller zouden krijgen. Nou; ik was 1 zo'n klant, ik heb die formulieren gedownd van xbox.com/nl, en alles ingevuld, opgestuurd, en nu wacht ik al een half jaar op die gvd games en mijn controller. Hebben jullie alles wel gehad? Ik denk dat er iets fout is gegaan, maar dat wil ik wel ff oplossen. weet iemand hier een xbox-klanten service lijn in nederlands? want ik heb alleen nog maar engelsen aan de lijn gehad:{ nou ja, in ieder geval alvast bedankt. (trouwens ik ben nieuw hier, k heb Xbox en Psx. games: halo,PGR, en obi-wan, maar dat tel ik eigenlijk niet mee als game. dope forums )
HEEL erg zonde zeg maar als het een fout van hun is moeten ze die ook fixen en je alsnog dat pack sturen. hoe lang het ook geleden is. ze zijn volgens mij redelijk flexibel
Das f*cking kut voor je indeed ken je ze er niet voor aanklagen of van die shit? tzijn maar een stelletje imbecielen daar bij microsoft alleen maar engelsen telefoonlijnen geven :r
Er is geen enkel contract, en sowieso had deze persoon er VEEL eerder achteraan moeten gaan. Niet eind november,
ja beetje stom eigenlijk... maar ik heb zo lang gewacht omdat ik niet wist wanneer ik die pack kon verwachten.
beter laat dan nooit... en zoals ik al zei wist ik niet wanneer ik die sjit moest verwachten, en ik ben een geduldig persoon ik kreeg DOA3 en Munch's Oddysee.