[XOne] 2nd wave xbox live mail

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 13 sep 2002.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien wisten julie dit al maar de 2de lichting beta mail is vandaag verstuurd

Ik heb vandaag ook een mailtje gestuurd naar de UK tech support met de specifieke vraag Wannneer deze in Nederland uit komt (vraag ik om de maand) ... maar deze keer kreeg ik een ander antwoord:

Hi Robin,
    Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. We do not have a specific launch date for Xbox Live but we are hoping it will be available towards the end of the year for Europe. You should check the website for updates www.xbox.com/nl
    We hope this has answered your question but in the meantime if you require further assistance or clarification please do not hesitate to contact us again.
    Kind regards,
    The Xbox Customer Care Team.

Laatst bewerkt: 13 sep 2002
  2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em deze keer niet gekrege :'-( :'-(

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze is voornamelijk verstuurd in Amerika (en ze beginnen pas vandaag met sturen)

en om Wouter een stapje voor te blijven...

Lees de Faq ... xbox live komt pas in 2003 in Nederland en wij doen niet mee met de Beta

---------------------------------

deze thread was meer bedoeld ter info dat M$ weer begonnen is met sturen ... Ook zullen de Betatesters eind deze maand een nieuwe xbox live titel krijgen ... (mogelijk Wacked)

Deel Deze Pagina