[XOne] 2players (Guest account)

Discussie in 'Games' gestart door mregeling, 22 mei 2003.

1. mregeling

mregeling Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2players

kan ik als ik een multiplayer game heb dat 2 spelers aan kan, kan ik dan met ze 2en op internet spelen met Live! ??
    ik weet nie of de demo versies die je bij de starterskit krijgt voor 2 spelers is ...

tnx

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je 1 live pakket hebt kan je gewoon met meer mensen op Live, je kan echter maar 1 headset gebruiken.

Bij motorGp kan je dus zelf racen (met headset) en een aantal guests.

3. mregeling

mregeling Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ..

ok dus ik kan niet samen met mijn broertje op internet met andere rijden.
    mjah jammer maar toch bedankt!!

4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Het kan dus wel ;)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er gaan hier meerdere threads over ;)

Het hangt van het spel af .. sommige spellen hebben geen guest mogelijkheid (denkt aan RTCW) andere wel (MA, MotoGP, UC)

Uit de faq

XboxWorld > Artikelen > Xbox Live FAQ

Vraag: Kan ik samen met mijn broer en zus op een Xbox tegelijk een spel op Xbox Live spelen???

Antwoord: Ja dat kan, maar er is een 'maar': Er kan 'maar' een persoon meedoen en die wordt jouw gast. Zijn naam zal zijn JouwnickGUEST, verder zullen ze geen scoreboard hebben

Vraag: Moeten mijn broer en zus zich aanmelden als guest? Welke nadelen heeft dit?

Antwoord: Je broers kunnen zich aanmelden als guest of met een eigen gamertag (eigen Xbox Live Kit) spelen. Als jouw broer of jouw zus als Guest word aangemeld dan heb je wel een paar nadelen.

a) Bij een Xbox Live kit zit maar een Communicator gebruiken en een Guest kan dan dus geen andere tegenstanders irriteren met hun piepstemmetjes.

b) De guest score en de guest persoonlijkheden worden niet onthouden, als guest kom je niet in een ranglijst voor

c) Je kan als guest niet mee doen aan officiele wedstrijden

6. groovegans

groovegans Guest

Maar je kan toch met 2 livekits op één xbox? Dan heb je wel allebei voice-chat!

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat wordt al bevestigd in de post van Fardo.

Deel Deze Pagina