hallo, ik heb net halo 2 gekocht met een 3 maanden online erbij. als ik wil inloggen dan vragen ze op gegeven moment om creditcard nummer nou is mijn vraag kan ik na die 3 maanden gratis live wel weer mijn abo opzeggen en niet dat ze dat veel te laat melden dat ze het automatisch verlengen naar 12 maanden?. mvg Racer 31
Je kan de verlenging zowiezo instellen in je xbox naar 1 mnd. Als je gewoon de dag ervoor opbelt om het op te zeggen wordt het na die 3 mnd opgezegd.
Tegenwoordig kun je volgens mij ook gewoon hem in je dashboard stopzetten, iig wel bij 2 months accounts.
... en je kan je geld terug vragen ... maar zldra je op live zit ben je hooked ... en ze melden op tijd dat je abo binnen een maand gaat verlopen en dat je actie moet ondernemen (of een staterkit kopen) of opzeggen. Het blijft wel je eigen verantwoording om op tijd op te zeggen ... zie de gebruikersverklaring
ik had lang geleden een 2 maanden gratis live, ik wist dus niet hoe je het moest opzeggen die 2months free live. dus had ik me account gewoon gedelte van me xbox, maar er werd nog wel 2 weken geld afgehaald. dus had ik gebeld dat ik me account had gedelete en toen hadden ze me dus van de xbox live lijst afgehaald en die 2 weken dat ik betaald had. hadden ze terug betaald.
Bij mij hebben ze het steeds netjes een maand van te voren gemeld. Zo heb ik steeds de tijd gehad om een starterkitje te kopen
Nu we toch bezig zijn over die kaarten van 3 maanden Xbox Live... Hoe zit dat eigenlijk met die Halo 2, Fifa 2005 en Splinter Cell PT starterkits? Hier zitten 3 maanden cards bij. Zijn dat ook trialcards? Of kan je daarmee wel je account verlengen?