1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] 3-Month trial, ook naar Nederland?

Discussie in 'Games' gestart door Rox, 18 mei 2004.

  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Was net even op xbox.com en daar staat nu iets nieuws.
    Een 3 month-trial met een headset en demo's van MotoGP en Mechassualt. Is dit een VS only actie of komt het ook naar Nederland? Want misschien haalt zoiets meer mensen over om te gaan Liven.

    Xbox.com
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kwam zo'n 3-maanden trial + headset tegen op Gcshop.nl (in combinatie met RalliSport Challenge 2)
    Maar die trials zullen heus niet gratis verspreid worden. En ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n 3 maanden trial + headset onder de 20 euro gaat kosten aangezien een losse headset al zoveel kost. Misschien zijn ze bedoeld voor dit soort acties (tegen kleine betaling in combinatie met een spel) als op Gcshop.nl
     
  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    de 2-maanden kaartjes stopten ook gratis bij spellen een paar maanden geleden. een combinatie van een headset en een trial lijkt me op zich een goede strategie van Microsoft. Iemand met een headset zal sneller zijn trial account verlengen dan iemand zonder headset.
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens Xbox.com Is dit in feite een gewoon kitje. Maar dan 3 maanden in plaats van twaalf. En dat voor een prijs van $39,99... Wat een bullshit :{
    [​IMG]

    Als extratje (met kleine bijbetaling) bij een game is het leuk, maar zo apart, en voor zoveel geld slaat het werkelijk nergens op.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    In Amerika kost die 40 dollar, dus ik denk dat ie hier ronde de 40 euro gaat kosten, maar dan is het niet zon goede actie meer, dan zit de prijs veels te dicht op die van een "gewone" live kit.
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Die je bij sommige online shops gewoon voor 30,- euro kunt aanschaffen _O_
     
  7. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    /edit: /Mod Reclame maken doen we elders. (Xbazar of zo). PJ
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2004

Deel Deze Pagina