eej jongens ik heb een vraagje, ik ben van plan om een 3e controller voor mn box te kopen, maar kan ik met 3 controllers spelen, bijvoorbeeld bij Halo, hoe is het beeld dan ingedeeld, of bij doa3, kan je daar ook met 3 controllers spelen??
Bij Halo krijgt player 1 het halve scherm (horizontaal), en het gedeeltje daaronder wordt verdeeld tussen Player 2 en Player 3.
Ik weet niet of het bij DOA3 hetzelfde is gebleven, maar bij DOA2 op de Dreamcast was het zo dat je met 3 spelers ook kon spelen (Tag Team). Het was dan 2 spelers tegen de andere (met een computer Teammember).
Bij DOA3 kan je alleen tag battlen.. En dan heb je gewoon steeds 1 speler tegen de andere 2, en die wisselen steeds om te mogen vechten!! Bij sommige games word je scherm in 4 vlakken verdeelt.. Bijv. racegames en dan worden 3 vlakken gebruikt voor de spelers en in het 4e scherm wordt de koploper de hele tijd gevolgd!!
Ik heb al 3 controllers, alleen die ik gratis bij mijn Xbox kreeg van de Free Record Shop, dat noem ik geen controller!!! Das echt een pokkeding!!! Ze zouden zich moeten schamen, om zo'n Kont-Roller mee te geven, ook al is ie gratis!!
Die controller heeft een X vorm!!! Zit wel rumble op maar het is echt een onhandig pokkeding, waar je bijna je vingers op breekt!!!
Jah dat krot heb ik ook je moet echt op de knoppen gaan zitten om ze ingedrukt te krijgen het werkt gewoon nooit en de force feedback is net de 20 jaar oude vibrator van je oma. het schiet gewoon niet op hadden ze beter een tegoedbon of zo bij kunnen doen greetz
Ja of een demodisc geven.... Volgens mij wouden ze ervoor zorgen dat mensen juist gingen zeggen dat de Xbox controller slecht is en groot en lomp!! Gewoon om MS een loer te draaien!! Sommige mensen zien het verschil niet tussen deze controller en de echte die bij je Xbox zit!!! Vandaar die slechte reacties soms.. En kijk is weer een probleem de wereld uit geholpen!!! Ze resenceren soms gewoon de verkeerde controller!!!
ik heb dr 3; als k binnekort mn 4e kryg ( reward pack; dank Billy boy) dan kan ik mn dvd kasie dr niet alty ingeprikt laten inzitten; wat een ramp ( nOt)
Ik heb erook 3 maar verkoop er 1 want 2 vind ik wel genoeg wil je hem trouwens kopen kijk hier http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1356613148
vind ik echt zonde van je geld ik heb vroeger bij oudere consoles N64 Dreamcast altijd 3 controllers gehad maar nooit nodig gehad en ja met halo nou wauw koop dan een link kabel zou ik zeggen met zun 2en is halo nog net leuk om te spelen met zo'n scherm
3 player HALO RULZ! 2 player Halo sux vind ik, je kan de hele tijd op elkaars scherm kijken( nee, ik heb geen 2 boxen dus niet linken) en je vecht alleen tegen elkaar Maar met 3 players is het andere koek! 3 player oddball, of KIng of the hill is echt super leuk! ja je kan nu ook op elkaars scherm kijken, maar vaak is het daar te druk voor. Ik speel altijd een custom game genaamd Predator, (In de EGM gelezen) je speelt dan Oddball, op blood-gultch met ball type "Juggernaut", oja trait with ball is invisible en degene die "hem"is, is "fast" maak er iets van 15 frags to win van Wat houd dit in?? ok de gene die het eerste een kill maakt is de predator, hij is onzichtbaar, alleen hij kan kills maken de andre players moeten op hem jagen om de predator te worden zodat zij kills kunnen maken het staat hier een beetje crappy omschreven, maar het is echt heel leuk probeer maar is uit enjoy,