[XOne] 30+ gamers

Discussie in 'Games' gestart door X-Dog, 1 okt 2002.

1. X-Dog

X-Dog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als 37 jarige gamer kijken de mensen je altijd vreemd aan als je ze verteld dat je avonden achter elkaar achter met een joystick in je hand naar je tv-scherm zit te staren. Of je niet eens volwassen wilt worden zeggen ze dan. Heb jij die ervaringen ook. En wil je die frustraties eens van je afschieten via een multiplayer battle in Halo of een ander spel stuur me dan een email. Dan kunnen wij oude knarren onder elkaar eens ouderwets gamen. Liefst in Noord-Holland. Niet zo ver rijden smile.

2. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.......... 'k ben ook 30+
    Het valt bij mij wel mee met de rare reacties.........waarschijnlijk omdat de meeste van mijn vrienden (30+) ook enthousiaste gamers zijn.

Enne.......over de HALO-SHOOTING-MEETUP......... Tja, Hoorn is nou niet echt wat je noemt in de buurt.

Misschien een keer online ?? (wanneer ik die mogelijkheid heb...ooit :p

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Toch zie ik mijzelf op mn 30e liever niet de hele avond gamen.. :{

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ghehe, de hele dag gamen:D

5. Wilbert

Wilbert -----

Leuk Bevonden:
    0
    30+

Het doet me goed om te horen dat er meer 30 plussers zijn. Ik zelf ben 34 en ik probeer iedere avond toch minimaal een uur te gamen met de Xbox. Na een dag serieus werken is het leuk om even je verstand op nul te zetten en je te ontspannen.

Voor diegene die nu 18 zijn, toen ik 18 was speelde ik ook al mijn vrije uren pacman en space invaders. En nu 16 jaar later is het nog steeds leuk om een spelletje te spelen.

En jammer maar Noord-Holland is voor mij ook een eind uit de richting.

Laatst bewerkt: 2 okt 2002
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach ik ben 27 .... maar ik zie me straks heus wel sávonds game vooral als xbox live uit is ... :cool: :{

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm en van welke spellen houden 30+ers het meest, spellen als Shrek?;)

8. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf praten, maar..eh..... ik hou het meest van tactische, strategische shooters; zoals commandos2 (nog niet in m'n bezit), HALO (lekker rustig beheerst en overdacht je acties uitvoeren).

Hack & Slash-werk hou ik niet van :r

9. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet echt 30+.(Duurt nog wel ff!) Maar ik zie me zelf ook niet echt meer gamen, ik zie me zelf eerder op hawai met een cocktailte, hehe!:D Maarna het werken ff gamen, zeker wel relax!

10. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo,

Ik ben zelf nu 21 en ik game wel redelijk veel, vroeger was mijn eerste spelcomputer een ATARI met het spel Pitfall.

M'n Vader speelt ook nog weleens op de XBOX en dan Online, of wat we elke week hebben ff LANNEN met 4 Boxen.

Mijn VADER is inmiddels 45 JAAR en vindt het echt gaaf om te doen, mocht je hem ooit tegen komen op gamespy zijn naam is COBRA in het spel HALO.

*** Maar wees wel een beetje rustig want het gaat hem soms nog allemaal wat te snel. ***

Laatst bewerkt: 3 okt 2002
  11. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen kijk eens op de memberspage van onze CS clan, en dan vooral de geboortedatums.. ;)

We gaan zelfs nog regelmatig naar LAN parties etc.. Gamen is gewoon een leuke hobby, en zover ik weet zit er geen leeftijdslimiet ofzo vast aan deze hobby.. ;)

Have fun! :D

12. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag me nog net niet bij de 30 c.q. 30+ gamers rekenen... duurt nog een maandje of 4.... :D

Maar wil er toch op reageren.

Gamen.... maar ook PC-gebruik/internetten... werden jaren als nerd-activiteit bestempeld.

Nu zie je een trend komen dat dit allemaal door de jeugd als cewl en hip ervaren wordt...

Bepaalde kennissen zeiden wel eens... poeh... de hele avond achter zo'n ding... ongelofelijk... diezelfde kennissen zitten nu de hele dag te internetten... hoezo hypocriet.

Ik zeg maar zo... zo lang je er plezier mee hebt... vooral het samen gamen vind ik leuk.. is er niets mis mee...

Vroeger (jaren 60/70) gingen de mensen gezellig samen TV kijken... Nu doet men samen gamen...

HAWKEYE

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De mensen die er wat van zeggen hebben zelf nog nooit gespeeld. Als ze 1 keer spelen zitten ze er ook elke dag achter.
    Ik ben zelf 21 maar ik zal spelen tot dat ik dood ga en het intersseerd me nix wat ze er van zeggen: ik geniet en zei niet :9

Ik vind het zelfs relax om te horen dat ook vaders en 30+ nog gewoon HALO zitten te spelen.

14. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens... of iemand nu plezier heeft in kijken naar GTST, luisteren naar RAP, bijwonen van klassiek concert.... of gamen...

Het gaat erom dat je fun hebt in je leven... hoe je dat ook zelf indeelt... snap niet waar sommige mensen de durf vandaan halen om te oordelen over anderen...

Rondscheuren op Duitse autobahn is ook erg rustgevend... voor mij :D (en daar mag het... so what ;))

15. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    precies ik game/luister naar metal alleen rondscheuren op de duitse autobahn doe ik nog nie mag nog nie vanwege mijn rijbewijs die ik nog nie heb en die ik hoop te behalen voor de kerst nog.

en gamen blijf ik nog wel tot mijn 80e doen denk ik, ben nu 18 dus nog 62 jaar te gaan.

16. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    oudere gamers

En ik ben 46!! En ik speel alles wat ik leuk vind: van Moto GP tot Halo en van Abe tot Hunter. (samen met kids en broer)

Boxen open en een ratelende gun of een Yamaha op vol gas tijdens een gp! prachtig toch.

Deel Deze Pagina