Eej, Voor welke games komt deze gun nog meer uit?? http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2345 enne.. HOTDIII krijgt in Nederland toch geen groen bloed zoals hier: http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screens/0,11105,459966,00.html?page=117 Dat zou behoorlijk sucky zijn.. grtz, inod3
tot nu toe heb ik geen enkele gamein nederland gezien met groen bloed games zoals carmageddon(uk zombie versie) en giants (amerikaans), heb ik wel met groen bloed gezien. die amerikanen zijn mietjes
Dat bloed is volgens mij van een zombie of ander wezen ofzow, heb pc versie gezien, en ik kan me herinneren dat er rood bloed in voor kwam.
ik wil ook wel weten of er nog meer spellen met een gun komen anders koop ik HOTDIII ook niet voor 1 spel koop ik geen gun.
Bij House of the Dead 2 (waar die screenie trouwens van is) op de DC zat een geheim menu om de kleuren van het bloed zelf in te stellen (rood,groen en blauw)..ze konden ook inkt bloeden
Wel een brute lightgun jah. Moet ik duidelijk ook hebben samen met HOTDIII. Kost weer geld ma goed .. dan heb je ook wat ook. En Virtua Cop komt er ook aan voor de Xbox dus de lightgun wordt wel popi.
instellen Bij HOTD3 kan je zelf de kleur bloed instellen: je hebt de keuze uit rood en zwart bloed. Bij de bonus-HOTD2 weet ik het niet: heb het nog niet geprobeerd. Even voor de goede orde: je kan HOTD3 echt heel snel uitspelen. De tweede keer dat ik het speelde (wel met max continues en lives) had ik 'm al uitgespeeld en toen had ik nog in totaal 10-15 levens over... HOTD2 is moeilijker... ben er nog mee bezig....
Re: instellen Dat zuigt wel! Blijft er echt helemaal niets over als je hem uitgespeeld hebt? Ik heb bijvoorbeeld Point Blank voor de PSX. Dat zullen een heleboel mensen een kinderachtig spelletje vinden, maar ik speel het nu nog steeds af en toe. Het blijft gewoon leuk en moeilijk (<- als je het een tijdje niet gedaan hebt).
Tja, ik zou zeggen, als je HOTD3 koopt: zet niet al je lives en continues op het max, want dan is de lol er snel vanaf... Nadat je HOTD3 hebt uitgespeeld, krijg je HOTD2, die je dan vervolgens kan spelen... dus dat is je bonus materiaal... Difficulty-level had ik op normal staan... Dus je kan misschien beter op hard of harder/hardest beginnen, zodat je wat meer lol eraan beléefd... 't Enige dat lastig was, was de eindbaas...