Microsoft zal binnen ongeveer 6 maanden een nieuw communicatie tooltje uitbrengen voor gebruikers van de Xbox 360 waarbij zij de mogelijkheid krijgen om smsjes en msn-berichten te versturen over het bestaande MSN netwerk. Dit zal het nog makkelijker maken voor Xbox 360 gebruikers om met vrienden af te spreken voor game toernooien.
nou ja kan handig zijn... persoonlijk vindt ik het overbodige luxe en zal heel wat voor nodig zijn voordat ik het koop... maar ja
Toetsenbord kan straks ook gebruikt worden voor MMORPG's ... ... maar goed het is inderdaad ff afwachten
Dat verwacht ik niet, omdat internet een beveiligingslek is ..Als je dan bestanden kan downen dan kan je je xbox 360 hacken ... dus dat wilt ms voorkomen Maar je kan op je xbox 360 al wel via een omweg internetten ... namelijk met behulp van MCE... dan word de internet pagina naar je Xbox 360 gestreamed ... er word dan geen data op je xbox 360 gezet ...
Cool. Zag ook dat de Live headset een paar pinnetjes die onderaan de controller zitten niet gebruikt. Dacht al dat dat voor extra accesoires oid was
ja idd, het is denk ik ook weer gewoon een soort van usb aansluiting, aangezien het vier contactpuntjes zijn
Maar nog even over dat msn. Is dat gewoon dezelfde msn die ik nu al heb ,dus gewoon met al m,n mensen die ik nu in me lijst heb ,icoontjes enz. Of moet je een nieuwe email adres aan maken zodat er alleen mensen die ook een 360 hebben erin kunnen komen????