Duidelijk lijkt mij, op zoek naar zo'n kabeltje dus. Het liefst zo snel mogelijk, noem je prijs ofzo. Ach we komen er wel uit.
Je weet dat je ze gratis kan aanvragen via Microsoft? En ik dacht ergens te lezen dat je ze maar 1 keer kan gebruiken.
Ja, maar dat duurt gemiddeld een/twee weken en daar heb ik weinig zin in. Moet snel gebeuren! Geen een idee over het gene dat je het maar 1 keer kan gebruiken.
Je kan ze gewoon meerdere keren gebruiken. Heb er zelf nog 1 liggen hier... bied maar wat.. (via pm aub)
Ik wil in ieder geval niet meer dan €5 inclusief verzendkosten voor zo'n kabel betalen. Laat maar weten of je het goed vind.
Je kan zo'n kabel maar 1 keer gebruiken. Wij hadden hem thuis gebruikt voor het omzetten van data naar een 120 GB HD, later wilden we hem gebruiken voor het omzetten van data naar een 250GB HD en dat werkte niet. We hebben toen gebeld met Microsoft en die vertelde ons dat zo'n kabel inderdaad maar 1 keer te gebruiken is. Ze hebben toen gelijk een kabel naar ons opgestuurd en die was ongeveer een week later binnen.
Mhm oké, thanks voor het melden. Dan maar even wat langer wachten maar wel free. Thanks! Ja, en dan doe ik ook nog mijn Lupe Fiasco dekbedovertrek erbij en Modder's foto met Adriana Lima! Topikie kan dan dichtie.