Ff nieuw topic hier maar he met paar nieuwe games ook Maar te ruil dus: Fable 2 Left 4 dead -->waarschijnlijk verkocht voor 40 euri GTA 4 ---> geruild voor Prince of persia Soul caliber 4 Bioshock Forza 2 collectors edition Ben voornamelijk op zoek nu naar Fallout 3 en mischien Midnight club,verder op het moment een beetje minder op zoek naar Dead rising en Assasins greed. Iets anders aanbieden kan uiteraard altijd maar ik denk dat weinig kans heeft
Sorry heb inmiddels al eens gespeeld bij een maatje en vond het een beetje matige game Haha iets met je Fallout gaat er niet inzitten zeker?
Yooo haha dubbel op Fallout ineens Maar ben inmiddels bezig met iemand voor een mooi geldbod ook voor L4D,dus ik moet nog ff kijken wat ik daarmee doe Laat morgen wel ff weten Haha en dan nog ff kijken uiteraard wie m nog steeds heeft liggen En sorry ik kwam Alone in the dark voor 20 eurietjes tegen dus vind beetje mager tegen Fable,die koop ik wel meteen gewoon daar ook In ieder geval bedankt voor de boden Sorry jongens Left 4 dead is waarschijnlijk verkocht voor 4 tientjes
Mmm Red alert haha heeft tie gewoon skirmish optie ook enzo? Ben bang dat tie Red alert 2 niet gaat overtreffen Ik kijk wel ff reviewtje hier en daar en laat het nog wel weten
Yup skirmish, online coop ( campaign ). Wel erg vet! Best vaak online gespeeld . Het enige wat ik minder vond was de muziek, maar das makkelijk op te lossen ( ra1 & 2 ost op usb )