Hoi! Ik zoek een leuke game om mij bezig te houden in augustus! Liefst niet boven de €20incl wil ik geven! Stel maar een game voor die je wilt verkopen en we komen wel bij een deal! Ik ben wel weg volgende week vrijdag voor 3 weken naar Frankrijk. Dus liefst als we een deal hebben al de dag erna opsturen Ik stort het meteen. thnx P.S. ik woon in BELGIE!
Hier iets uit? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3346774#post3346774 ps. want zijn de verzendkosten naar België?
misschien rainbow six maar ik weet nog niet zeker. ik wacht af en je hoort nog iets van me! toch een goede 5 euro dacht ik
Oke, maar dat is aardig wat geld. Ik was niet van plan om dat te gaan delen, dus hou daar rekening mee. Dus jij mag ook met een prijs komen.
- Doa 4 - SplinterCell: DA - Saints Row 1 - SEGA superstar tennis - Viva Pinata (bundly copy) - PES6 Misschien hier iets uit PM bij interesse
@Ryan: nee dank je @WOUW: nee dank je Ik had hier btw GH voor DS verkocht en moest 5,70 verzendkosten betalen hier. Kan natuurlijk bij jullie verschillen @x IElementZ: nope dank je
Een gesealde Arcade met deze spellen : Pacman, Uno BoomBOomRocket,Feeding Frenzy Luxor2 , + 5 trial games. Of Fifa street 3 World Series of Poker King Kong Quake Wars Assasin's Creed Fifa 09?
@SysanApse: al gehad op PS3 @diikoeneke: misschien quake wars... hou ik gedachte! check verder nog men topic @ Zwartneus: geen Halo fan
Ik hou ook van sportgames (fifa en basket) maar in dit geval geen fifa 09 ! heb ik al op PS3 en speel die dagelijks nog dit mag je gerust bieden: - L4D - PoP - Sportspel - nog wat andere schooters