360 headset probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sixindio, 3 aug 2008.

1. Sixindio

Sixindio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey hey allemaal mijn probleem is dat ik niemand over live hoor om de een of andere vage reden voluma hoog en headset is niet stuk aangezien ik wel met mijn broer kan chatten (wel toegevoegd aan friendlist)

Help me a.u.b.

2. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Wireless controller ??

Ik had hetzelfde hij zat bij mij in de laaier en kon niet praten of horen door me headset.

controller opgeladen en kabel los en toen deed hij het weer prima, heel vaag m8 van me had het ook al een keer gehad op dezelfde manier

3. Sixindio

Sixindio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee das juist het vage :confused: het is gewoon de standaard headset die ik bij mijn xbox kreeg.... en als ik klets met mijn broer kan ik hem wel horen ook als we bij elkaar in de game zitten en niet een private chat starten echt raar..... hij staat wel in friendlist mjaa.... vaag....

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik denk niet dat het de bedoeling is dit topic in een forumdeel te posten die over xboxworld.nl zelf gaat.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=116047 Beter post je je vraag nogmaals in dit topic speciaal gemaakt voor problemen met je xbox en toebehoren.

Waarschijnlijk ligt het aan je private settings waarbij aangevinkt is dat je alleen met friends kunt chatten. Dit verander je bij family settings.

Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hoeveel maanden Xbox live heb je?

Ik had dat ook toen ik 1 maand had....maar nu ik een jaar heb, doet ie het ineens wel..

6. JorisQ

JorisQ 360

Leuk Bevonden:
    0
    Als je z'n email adres van je ouders ook in moest vullen, moet je op de site van xbox zelf, even wat instellingen veranderen, daar staat bijvoorbeeld, dat 'je kind' alleen maar met vrienden mag praten en niet met vreemden, dus moet je alles even op allow zetten, grote kans dat die het dan doet, zo niet, nog even een NAT poort open zetten!

Deel Deze Pagina