360 Loopt vreselijk vast.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door joram1, 26 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joram1

joram1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xbox sinds die is uitgekomen en voor mijn gevoel heb ik al mijn problemen gekregen toen ik die nieuwe update heb geinstalleerd.

Nu loopt mijn xbox elke keer vast maakt niet uit wat ik doe of ik een spel speel, dvd of in het dashbord zit.
    Het beeld slaat direct vast met strepen en af en toe een enorm piepend geluid uit de speakers.

Vandaag dus de helpdesk gebeld van xbox en het enige wat zei kunnen doen is ophalen. En met een beetje mazzel heb je hem na 3 weken terug. Dus ik vraag nog hoe het met xbox live zit gedurende periode dat zei hem hebben.
    Maar dat willen ze dus niet stop zetten voor die periode. Niet dat het een enorm bedrag is maar voor mij is dit een principe kwestie.

Hoe dan ook waardeloze indruk van dit apparaat hiervoor altijd een gewone xbox gehad en werkelijk nooit problemen.

Zijn er meer die dit probleem hebben gehad?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al aan me 4de xbox360,dus kan een beetje meepraten.Ik zelf vind de Xbox360 een heel tof apparaat en de spellen zijn geweldig,maar toch heb ik ook het gevoel alsof ze te Weinig hebben getest.Deze 4de die ik nu ook heb doet het gelukkig nog steeds prima.Dat je nu 3 weken moet wachten op een nieuwe Xbox360 is best lang,want 3 werkdagen is het meestal.

Ik hoop dat je snel een goede Xbox360 krijgt;)

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en je topic titel is verkeerd in verhouding met je vraag.
    en waarom open je hier een aparte tread over? je kunt voor dat soort vragen gewoon hiero of hiero terecht

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb je krijgt hem denk ik wel binnen 3 werkdagen :)

6. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow je 4de 360 al??:eek:
    Heb gelukkig nog geen problemen gehad ermee, wel erg zeg dat je xboxen 3maal niet goed waren.

Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    beetje respect voor iemands eerste post op het forum |:-

8. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en vermoed dat het geen software probleem is aangezien ik hem niet had geupdate.
    Heb hem opgestuurd naar Microsoft en binnen 4 dagen kreeg ik een nieuw exemplaar.

9. joram1

joram1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ik denk ik een niet uitgeslapen medewerker aan de tel.
    Hopelijk heb je gelijk en heb ik hem snel terug, ik vind het jammer dat zoveel mensen deze problemen hebben en al helemaal omdat ik als hij werkt ik het echt een super apparaat vind.

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de indruk dat ik ook veel meer vastlopers heb gekregen sinds ik die update geïnstaleerd heb om backwards compatible te kunnen spelen.
    Ik had begrepen dat er in maart een nieuwe update zou komen die een hoop problemen zou kunnen verhelpen.

11. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry, ik had niet gezien dat het zijn eerste post was|:-
    was anders nog steeds hard geweest maarja...O-)

12. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies het zelfde probleem... Had de mijn oowk vanaf de launch en vorige week donderdag ineens, oowk die streppen en dat geluid, bij spellen dvd´s en het dashboard, ik heb toen een nieuwe gekregen en daar had ik het zelfde probleem, ik zit nu dus op me 3de xbox 360 te wachte

Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    je zou bijna denken dat die mensen die al aan hun 3e of 4e 360 toe zijn, het zelf schuld zijn ;)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb ook een soorgelijk probleem gehad. Mijn xbox werd afgelopen maandag opgehaald en ik kwam er deze vrijdag pas achter dat ze hem al probeerden te bezorgen vanaf woensdag!!!! Heb nu het hele weekend zonder moeten doen, maar niks dan respect voor de service van ms :)

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dat vind ik ook

wordt niet vaak genoeg gezegd: maar _O_ aan microsoft voor hun service
    (ook voor hun producten in het algemeen, maar daar gaat het niet over ;))

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True

& True :)

joram1, welkom op het forum en de volgende keer ff [search]zoeken[/search] ;)

Succes met je probleem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina