360 maakt krassen op disks!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GForce, 3 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo ziet mij PDZ er na een paar uur spelen uit:

Een kras rondom de hele disk van 2-3 mm dik. Iemand anders die dit al heeft of van gehoord heeft. Ik weet 100% zeker dat het niet het geval was toen ik de disk er voor de eerste keer in deed!

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  2. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt weer et ouwe euvel van de xbox 1, toen hadden ook veel mensen daar last van. Heb er nu nog geen mensen over gehoord, behalve jij!!!

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je hem toevallig recht op gezet en daarna liggend?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verschillende singleplayer maps kunnen niet geleden worden. Er staat dan in een wit scherm dat of de regiocode niet goed of dat de disk beschadigd is.

Wat raden jullie aan dat ik doen, want als ze hem reparen/nieuwe leveren ben ik hem weer een hele tijd kwijt! :mad:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij heeft eigenlijk de hele tijd gelegen. Iemand heeft hem tijdens het spelen wel even recht opgezet om te kijken dat de lichtjes ook mee bewogen. Dat was echter maar een paar seconden zou het daar aan liggen?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat verklaart de krassen .. het is dus zijn schuld :eek:... Jeb daar ligt het aan .. Ik zou terug gaan naar de winkel en tegen hen zeggen dat de krassen er al op zaten :eek:

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat is heel ff tijdens het spelen een keer gebeurt. Of maakt het ook uit als dat gebeurt was toen hij uit stond?

8. Victor

Victor Guest

Het zou kunnen dat als de disk draait en je beweegt je Xbox zodanig (Rechtop zetten dus) dat er teveel beweging komt. Gevolg: krassen in de disk.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Om rodman te quoten

zie tip 9

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar is het mogelijk zoals op de plaatjes? Het is 2-3 mm breed en de 360 is maar een paar seconden schijn geweest...

11. Victor

Victor Guest

Hangt er denk ik ook vanaf hoe snel je hem omzet. Snelle beweging = snelle botsing = diepe kras.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan alleen maar als je hem recht op heb gezet en daarna weer liggend ... terwijl je de game aan het spelen bent (staat zelfs in de handleiding dat dit niet mag!)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok maar het kan niet aan de 360 zelf liggen?

Het was zo als jullie beschrijven. Tijdens het spelen zette de persoon de 360 dus rechtop om te kijken naar die lampjes. Dit was een redelijk snelle beweging.

14. Victor

Victor Guest

Lijkt me sterk dat het aan de 360 ligt, daar zullen ze wel op controleren. Als het idd een snelle beweging was en de disk draaide... Zie het resultaat.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat stellen jullie voor? Om de persoon te laten betalen of terug naar de winkel te gaan?

16. Victor

Victor Guest

Dat persoon kon dit niet weten, het zou oneerlijk zijn hem te laten boeten. Ik zou terug naar de winkel gaan met: 'Ja, de krassen zaten er al op!'

17. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat is lekker eerlijk...

Kwestie, wie schuld heeft moet boeten.. wees maar blij dat je laser van de Xbox niet beschadigd is.

18. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De schuld ligt natuurlijk bij je vriend, die heeft er met zijn domme kop voor gezorgd dat die DVD nu stuk is.

19. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is niet het geval, het is niet waar.
    Dus je raad hem aan om te liegen en in het proces de winkel op te lichten? :confused:
    Vreemd advies....

Ik raad je aan om je vriend aansprakelijk te stellen, het is immers zijn schuld.
    It's that simple

20. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij kan je het zelfs op je WA verzekering gooien...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina