360 Modena Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Markos, 12 mei 2002.

1. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met dit stuur? Ik wil graag een stuur voor de xbox, maar weet niet of het nu een echt goed stuur is. En ik heb geen ervaring met het stuur op je knieen, lijt me niet echt lekker racen. Ieamdn meer infor, of weet iemand een review van dit stuur?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou sowieso geen stuur nemen voor de Xbox.. en ja ik heb hem hier liggen (dat prijsvraag ding)

3. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook niet echt fijn sturen en heb er meerdere mensen als over gehoort die het niet echt lekker vonden sturen

4. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten vast wel dat GP4 uitkomt voor de xbox. en dat is een racingsim die ik graag op mijn xbox zou spelen, want mijn computer kan de graphis niet echt meer aan. Bu is het zo dat je volgens mij die sim niet met de controller echt kunt spelen. Nou ja niet goed omdat die F1 heel geveolig reageren op snelle stuurbewegingen.

PS: ik heb meegedaan met die prijsvraag, denk dat ik alles goed heb, hoop dat ik hem win natuurlijk, maar er zulllen wel veel inzendingen zijn...

5. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat klopt maar als dat ding voor geen meter stuurt dan is er ook niets aan kun je dat stuur eigenlijk ook vastmaken (aan een tafel/bureau)????

6. Tokke~Tarjan

Tokke~Tarjan New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kunt hem ook op een tafeltje vastmaken. Ik zou zelf zo'n stuur nooit kopen, daarvoor heb ik te weining geld, koop liever games. Maarre die prijsvraag he, heb geloof ik wel alles goed :9

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    15 mei is de uitslag..

8. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga zelf een Mommo race stuur aanschaffen voor gp4 op mijn pc.

Waarom ik gp4 niet op mijn xbox haal? "Omdat ik bang ben dat het veel meer nadruk ligt op de arcade in plaats van een echte sim. En ik zie het niet zo zitten om met een race stuur achter me tv te zitten racen.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben vandaag ff het stuur serieus gaan testen, met Formule 1 2002 (wat best wel n bout spel is ;) wel leuk om te spelen, grafisch niet ok)

als je de sensitivity op zn hoogst zet is F1 2002 zeker wel goed te spelen, helaas kan je voor andere games (RSC/PGR) beter de controller gebruike

Deel Deze Pagina