Ik ben nu vooral nog op zoek naar Mercenaries 2. Alone in the Dark is gevonden en SR2 heeft geen hoge prioriteit. Ik bied hiervoor het volgende aan: - Top Spin 2 - Call of Duty 3 - Clive Barkers Jericho - Xbox Live Arcade Games (Uno / Luxor 2 / PacMan / Feeding Frenzy / Boom Boom Rocket) Combo van 2-3 spellen geen probleem.
ik heb Mercenaries nog voor je, alleen snap ik van je post geen reet. Moet je die nog hebben of niet?
Wat is er zo moeilijk dan? Ik zoek Mercenaries en ik bied deze spellen aan: - Top Spin 2 - Call of Duty 3 - Clive Barkers Jericho - Xbox Live Arcade Games (Uno / Luxor 2 / PacMan / Feeding Frenzy / Boom Boom Rocket) Als je interesse hebt om 2 van deze games tegen Mercenaries te ruilen hoor ik t wel.
O zo, bedankt, ik snap het. Al die spellen uit je lijstje vind ik niet echt interessant. En ik heb zoiezo teveel spellen die ik nog moet spelen. Je mag hem van me overnemen voor 23 incl. !
Ik heb Mercenaries 2 nog liggen. Vind je ruilspellen alleen niet erg interessant. Mocht je nu of binnenkort nog een ander spel hebben om te ruilen voor Mercenaries laat me dat dan even weten via pm.
@ Buddy: zie er toch even vanaf, heb het bij een vriend geprobeerd en de game is niet wat ik zoek. Toch bedankt.