[360]The Godfather 2 50 cent Ruil/Gezocht

Discussie in 'Gezocht' gestart door xboxgamers, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgamers

xboxgamers Guest

BELANGRIJK : WOUW5 SLECHTE DEAL omdat hij een deal helemaal op het laatst afblaast waardoor ik een andere mooie aanbod had moeten negeren. En nu komt hij een maand later nog in een topic van mijn broertje zomaar zeggen dat hij geen deal met mij en mijn broertje wilt sluiten omdat we irritant zijn ?? Mij als een apart persoon van mijn broertje ook zwart maken omdat mijn broertje een taalachterstand heeft... ?? Dat betekent toch niet dat ik als zijn broer moeite zal hebben met het verzenden van een spel !

Heb je een van die spellen die ik zoek
    stuur me dan een pm of reageer hier. :9

hieronder Spellen die ik zoek
    Skate 2
    50 cent Blood on the Sand
    Godfather 2
    Resident Evil 5

Resident evil 5 tegen Mirrors edge = meteen een deal

Koop niet
    Ruil alleen

Succes :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2009
  2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    wat heb je te ruil voor skate 2.

3. xboxgamers

xboxgamers Guest

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    nee, laat maar. ik zie je nicknaam nu pas. ik had me voor genomen jou en je broer uit de weg te blijven.
    /Mod Zet slechte deals/ervaringen gewoon in je signature of handel het af via de PM. Ga iemand daarna niet nog een keer zwart maken in zijn/haar verkooptopic. Ik heb meteen je signature even aangepast.~FFWD

5. xboxgamers

xboxgamers Guest

BELANGRIJK : WOUW5 SLECHTE DEAL omdat hij een deal helemaal op het laatst afblaast waardoor ik een andere mooie aanbod had moeten negeren. En nu komt hij een maand later nog in een topic van mijn broertje zomaar zeggen dat hij geen deal met mij en mijn broertje wilt sluiten omdat we irritant zijn ?? Mij als een apart persoon van mijn broertje ook zwart maken omdat mijn broertje een taalachterstand heeft... ?? Dat betekent toch niet dat ik als zijn broer moeite zal hebben met het verzenden van een spel !

Iemand nog met 1 van deze games ???

En wouw5 namens mijn broer : Donder dan op van hier, je doet alsof ik een slechte ruiler ben ofzo. Wat wil je ons zwart maken ? Jij ben hier diegene die mij 2 weken vast houdt voor een deal en dan op het laatst afhaakt. (is al 3 keer gebeurd) :mad:
    /Mod Zet slechte deals/ervaringen gewoon in je signature of handel het af via de PM. Volgende keer volgt een OW. ~FFWD

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2009
  6. xboxgamers

xboxgamers Guest

Iemand met Resident evil 5

Die ruil ik het liefst tegen Mirrors edge

7. xboxgamers

xboxgamers Guest

Warning : Ik raad iedereen af om te ruilen met Jaiderstyles en Wouw5

kick

/Mod Je krijgt een OW voor het negeren van modtags - Mtthz

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even voor de duidelijkheid: Zet slechte deals/ervaringen gewoon in je signature of handel het af via de PM. Ga iemand daarna niet nog een keer zwart maken in zijn/haar of je eigen verkooptopic.

Ik gooi dit topic nu op slot, zodat je over 24 uur een nieuwe kan maken ZONDER MENSEN ZWART TE MAKEN.

~FFWD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina