1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

360 + toetsenbord en muis.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bubu, 18 apr 2006.

  1. bubu

    bubu Guest

    Ik vraag me echt af waarom Microsoft niet gewoon een toetsenbord en muis uitbrengt voor de xbox 360.
    Aangezien veel gamers geen console willen omdat ze het kut vinden spelen.
    Fps is mijn lievelings genre maar vind fps's spelen op mijn 360 gewoon kut vanwege de controls.
    Ook veel gamers kopen een console omdat alles vloeiend loopt en je er dus geen 1500 voor neer hoeft te tellen,wil je normaal kunnen gamen met nieuwere games.


    Nou was mijn vraag.
    Wie wil nou ook een muis en toetsenbord voor de xbox 360?
    Btw als je hier al iets over hebt gehoord laat het me dan weten...
     
  2. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch gewoon een usb keyboard in je 360 inpluggen... ?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb en met een muis is het niet zo makkelijk spelen op de bank :eek: ... Als je wilt game met muis en keyboard gebruik je een pc en geen console
     
  4. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, tuurlijk kan dat.

    Heb nog een usb muis en toetsenbord onder mijn oude xbox liggen (waar 360 op staat, combinatie OWNT _O_ ), gebruikte ik op oude xbox. Ja???.. JA! gewoon met de usb poorten die erop zaten :+

    Miss werkt et ook nog, maar denk van niet.

    Vind het zelf wel lekker, fps met controller spelen. Weet nog goed dat ik halo speelde op de pc, en altijd een ijskoude hand had als ik stopte :+ . En misschien komen er ook wel usb boards/muizen aan van M$, ...ooit
     
  5. bubu

    bubu Guest

    Dat bedoel ik nou niet alle mensen hebben 1500 euro klaar liggen om fear op hun pc te spelen.. maar ik wist wel dat je je toetsenbord kon aansluiten op je 360 maar kun je ook echt gamen met muis en toetsenbord op een 360...
     
  6. bubu

    bubu Guest

    btw.. ik heb mijn xbox 360 op een monitor aangesloten vind ik veel fijner als een normale tv. (aangezien ik geen hdtv heb) dus als ik dan kan game met muis en toetsenbord zou ik dat hetzelfde doen als ik nu cs en cod op de pc doe :)
     
  7. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is vrij simpel, xbox is een console..

    om relaxt achter je tv te spelen. niet als een 2e PC te functioneren.

    ten tweede, stel jij hebt een muis en ik een joypad..wie denkt je dat zou winnen in een FPS game? je krijgt dan echt een kloof tussen controller spelers en muis-spelers. met de muis ben je altijd preciezer en sneller. tis logisch dat iedereen dezelfde apparatuur moet hebben om te spelen.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ik ben persoonlijk blij dat er geen muis en keyboard mogelijkheden zijn ... dat verpest het console gevoel ;) ... ik denk dat noch ms noch sony noch nintendo een muis keyboard oplossing gaan bieden, omdat ze een andere doel groep proberen te bereiken... de huiskamer spelers. De mensen die ms wilt bereiken hebben allemaal een media center pc 2000+ euro en men wilt dat ze hun xbox 360 als extentie van deze pc willen gaan gebruiken
     
  9. bubu

    bubu Guest

    oplossing voor verschillende servers :) joypad only keyboard only :p agja.. afw8e.. :)
     
  10. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dus wel call of duty ofzo met keyboard en muis spelen?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MS en Sony richten zich op de woonkamer niet op de jongeren gamers. Ze richten zich voornamelijk op de HDTV en Dobly Digital gebruikers met een MCE pc... aparte severs gaat niet werken omdat dit niet te checken is ...Je moet gewoon gaan oefenen ;)

    Op de Xbox 360 kan je geen 1 spel met muis en keyboard spelen ... de spellen zijn er ook niet voor geprogrammeerd ... een pc game is geen console game en visa versa
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Voor FFXI heb je toch een toetsenboord nodig?
     
  13. bubu

    bubu Guest

    egt :D.. dan mag dat ook wel voor de aankomende port van fear :) ik snap wel dat het wennen is maar ik speel veeeeeel liever shooters met keyboard en nu zal ik wel weer zoon reactie krijgen van ja koop dan een pc maar ik ben pas 15 en ik kan dan wel een pc van 500 euro kopen maarja.. daar kan ik dan nog geen fear mee spelen (bijv) :) snapjeh al vind ik race games of adverture games wel beter spelen met controllers..
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is alleen voor de communicatie ... en dat is ook één van de redenen dat ik dit spel niet koop om dat het gewoon slecht werkte, maar de keyboard wordt niet gebruikt om je karakters te besturen.

    Geloof me de muis + keyboard zal er nooit komen. Dit keer niet in iedergeval. Bij de vorige xbox kon men alle apparaten gaan maken voor de xbox. Dit maal verstrekt ms een sleutel en als men het apparaat niet goedkeurt komt er geen sleutel en werkt deze niet op de xbox 360
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  15. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je je muis gebruiken dan? lijkt me wel handig, kan ik makkelijker switchen enzo :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je kan geen muis gebruiken
     
  17. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik hoop dat het er ook noooooit komt voor een 360...

    het is niet eerlijk tegenover Controller gamers...

    dat zal het nooit worden ook... als je met een muis wil gamen pak je je pc maar.
     
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel mooi zijn als ze deze keyboard ook uitbrachten samen met Final Fantasy

    [​IMG]
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze moet nog officieel aangekondigd worden .. als ie komt .. maar hij zal er in iedergeval nog niet zijn als FF uit komt ... maar een muis kan je denk ik wel uit sluiten (om mee te gamen)
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik hoop dat die echt uitkomt voor de xbox 360, ik denk misschien dat ze het op de E3 zullen revealen... zou wel leuk zijn :D.

    Maar een muis hoeft voor mij niet voor de x 360 dan lijkt dat ding een beetje iets te veel op een pc en dat verpest de console-fealing.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006

Deel Deze Pagina