1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[360] Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 3 mrt 2006.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6

    [​IMG]

    Dit kwam ik op internet tegen:


    http://www.xbox360news.com/Blogs/NewsCom/hqs/blr_2344.aspx

    Het zou een soort Oblivion moeten worden maar dan nog veel uitgebreider, zo is de speel wereld zelf veel meer te beinvloeden en zijn je keuzes veel belangrijker. Steden kunnen overworpen worden door verschillende volkeren en verandert het elke keer als je speelt. Ook de graphics zien er fantastisch uit hier enkele screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    We hebben wel eens meer mooie beloftes gekregen (fable) ,maar dit lijkt toch iets om in de gaten te houden ook al staat het nu nog maar in het begin van zijn. ontwikkeling.

    officiële site: http://www.2-worlds.com/
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ziet er goed uit !

    hopen dat deze beter word dan Fable .
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Grafische kracht van de 360 word hier al goed weergegeven
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ziet er nogal uit als Oblivion, vooral die eerste screen. Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik denk niet dat ze snel een game als Oblivion kunnen kloppen. Die game heet next-gen graphics, een next-gen gevoel en gameplay..
     
  5. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, 2nd (of 3rd) wave next-gen, maar dit spel is nog lange niet klaar, en dat betekent dat deze lui lkkr op hun luie reet kunnen leren van bethesda's fouten... mochten deze in oblivion zitten natuurlijk :9
    dus uiteraard word het mooier, misschien zal het wel alle 3 cores van de 360 gebruiken, stel je voor.............
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Eerlijk gezegd vind ik het er een beetje nep uitzien. Er klopt iets niet aan die foto's, net of die NPC's in hun omgeving geplakt zijn ofzo. Meh, kan mijn vinger niet op leggen.
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    't Kan me geen reet schelen wat jullie vinden (plat gezegd), maar ik vind het er heel vet uit zien (hoewel ik me wel kan vinden in Zifnap), en als Oblivion is zoals ik denk, dan ben ik al tevreden als het er maar voor 70% op lijkt!

    Ik wacht nu al met smart op meer informatie over deze game!

    Edit:
    Alleen die site van Two Worlds (de officiele) is echt t*ring traag... Op dit moment dan...
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat ziet er zeker heel goed uit. In tegenstelling tot Oblivion, heeft deze game niet zo'n glow-effect dat je in veel games ziet tegenwoordig. Gelukkig maar - vind ik-.
    De developer echter zegt me vrij weinig, ik blijf kwa gameplay er nog even sceptisch tegenaan kijken. Eerst zien, dan geloven.
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat gevoel heb ik nou ook, de enigste boeiende feature is dat je ook op beasts kan rijden
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En daar sluit ik me volledig bij aan, hoe vet spel ook klinkt en er uit ziet.

    'Eerst zien, dan geloven' :cool:
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    er staat ook in die tekst tot 8 player multiplayer. Ben wel benieuwd naar wat ze daar mee bedoelen. want 8 player is geen mmorpg maar ook weer geen singleplayer rpg. Ook die key features vind ik veelbelovend klinken. Nu maar hopen dat ze het ook waar kunnen maken.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dan koop ik toch gewoon deze én Oblivion. :)

    Edit:

    [​IMG]
    Deze ridder ziet er uit als een soort demonische ridder vind ik. Beetje duister armor.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja. Het kan ook gewoon die soort helm zijn. ;)
    Dat zag je in de middeleeuwen vaak, zulk soort helmen. Zulke pieken waren bedoeld om anderen af te schrikken of een teken van prestige als ridder. Ik vind het er in ieder geval stoer uitzien! :D
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vage game zeg. Net alsof iemand die niet kan omspringen met fotoshop, bepaalde delen van de foto's aangepast heeft ofzo, het ziet er erg vaag uit.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    By The Way deze game zal (voorlopig) alleen op de PC uitkomen :cool:

    bron: www.gamer.nl
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    "Two Worlds is being developed for the PC and Xbox 360 platforms. The game's complexity, dynamics and mechanisms have been designed to appeal to both markets and the steering takes advantage of mouse and game-pad features alike."

    - Officiële site, sectie 'features'
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Huhm dan hebben zij het dus fout....
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    trouwens kan een mod messchien de titel aanpassen? want het spel heet "Two Worlds" en niet "The Two Worlds" niet dat het heel veel uit maakt maar toch.

    jammer dat die officiële site het niet goed doet en te traag is. Want ik ben wel benieuwd wat daar allemaal op staat. Het spel klinkt een beetje als een kruising tussen fable en oblivion namelijk wel de vrijheid van oblivion met de keuzes van fable.

    edit: de site doet het nu goed.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze klinken iets te overtuigd van hun zaak hoor...weinig info en veel blabla 'beter dan concurrentie' blabla. Wel is er 1 sectie met wat info over het vechtsysteem:

    "The combat is organized in a sequence of actions. The basic ones are launched automatically (i.e. simple slash with the sword). However, special actions, skills, or items must be activated by players. The more challenging the opponent, the more skill and tactics it will require to outwit them, but at the same time it will be possible to face a stronger foe and win. Players will discover different ways to use and combine skills. They will seek for weak points in the opponent's defence and actively create situations to utilize this knowledge. They will set traps, hit and run, or just cut their way through hordes of weaker monsters."

    Dit is wel origineel:

    "Characters advance quickly to reward players for their efforts. The whole process is also, always, reversible. There are characters, called "career changers" who are able to undo previous character development decisions and free certain amount of skill points to redistribute them again. The service is costly but ensures that nothing hinders the player's creativity."
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De game ziet er wel goed uit maar dat doen alle xbox 360 (bijna dan).

    De gameplay is natuurlijk ook belangrijk, eerste ven gameplay beelden bekijke?
     

Deel Deze Pagina