360 VGA-HD AV kabel vraag.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door clouddy, 18 nov 2006.

  1. clouddy

    clouddy Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag of de xbox 360 vga hd av-kabel, die wil ik dus vandaag gaan kopen omdat mijn tv 50hz is en gears of war 60hz en dat werkt niet, maar ik heb dus een vraag met betrekking op het geluid. ik heb op mijn PC een 5.1 setje aangesloten met zo'n versterker ( bass of what ever ) maar die gaan met 3 kabeltjes in mijn pc en ik kan hem niet aansluiten op de xbox omdat hij geen digitale uitgang heeft. is het dan nog mogelijk om te kunnen genieten van geluid met die kabels? zoja.. hoe? Ik geloof dat er nog naast de kabel die in je monitor gaan nog 2 kabeltjes mee komen voor het geluid ( of 1 daarvan ) maar moet ik die dan in mijn computer stoppen en dan switched het geluid van PC naar Xbox?

    Bedankt
     
  2. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er in de VGA kabel een digitale uitgang
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, je speelt op een normale TV toch?
    Ik raad je aan een Monitor te kopen die HD kan ondersteunen. Zelf heb ik het ook en de prijs was incl VGA Kabel 75,-.

    Nu heb ik vanuit mijn monitor die kabel lopen naar me xbox en had ik ook geen geluid. Dit heb ik verholpen met 2 kabeltjes, die kunt aansluiten op die kabeltjes van de VGA kabel voor geluid. Zal even aan me broer vragen , wat precies voor kabel dat is.
     
  4. clouddy

    clouddy Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik wil hem ook gaan aansluiten op mijn monitor, dus dat is het punt niet. ik weet alleen niet wat ik met die 2 andere kabeltjes moet om geluid op mijn boxen van de xbox te krijgen. :x
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet precies wat je bedoelt, maar shit. Ik ben vergeten wat voor kabels dat zijn.
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Die rood-witte plugs bedoel je? Zijn tulpstekkers, als ik het goed heb.
     
  7. clouddy

    clouddy Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en wat moet ik doen met die stekkertjes aangezien er in mijn versterker geen plaats voor is, moet ik er dan iets uithalen...?
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat voor 'n versterker heb je? Merk, model enz...:)
     
  9. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet dit topic gaan kapen, en zeg maar als het onbeleefd ben, dan neem ik het niet beantwoorden van deze vraag niet kwalijk. Maar ik heb een soortgelijke vraag: Ik heb een oud, maar degelijk 5.1 surround setje, genaamd : DTT2200, van Cambridge. Ik heb dit setje met drie stekkers, zwart, oranje en groen denk ik(ben kleurenblind, sorry), op mijn pc aangesloten. Werkt goed. Maar over een tijdje wil ik graag een 360 kopen. Met een VGA kabel op mijn 19 inch monitor van samsung. En je voelt hem al, ik wil deze 5.1 speakerset ook gebruiken. Kan dit via de VGA kabel of moet ik nog meer geld uitgeven aan kabels? Hopelijk mag dit hier, alvast bedankt!
     

Deel Deze Pagina