1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

360 vreet games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door shd, 14 mei 2006.

  1. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er wat problemen zijn met Xbox360 consoles die de cd's beschadigen.
    Ik had zelf ook last van dat probleem en heb microsoft gebeld.
    Microsoft wil echter niet helpen en beweerd dat je dan met de xbox360 aan het bewegen bent.
    Natuurlijk verklaar je die medewerker voor gek want dat ding is te zwaar om te versjouwen, die laat je lekker op het bureau staan.

    Ik merkte echter dat er dicht in de buurt een basbox stond.
    Die basbox maakt trillingen (continu) die op de één of andere manier ervoor zorgt dat de xbox360 je cd's beschadigen.
    Ik een andere opstelling gemaakt en ja hoor probleem verholpen.
    Geen beschadigde cd's meer.

    Als jij nu ook een bijzondere omstandigheid hebt die problemen kan veroorzaken, maar waar je niet direkt aan zou denken, post het dan hier.
    Mogelijk dat je iemand anders uit de brand help met je oplossing.

    En zoals iedereen waarschijnlijk wel weet, plaats de Xbox en de voeding in een vrije ruimte waar hij genoeg koeling kan krijgen, anders krijg je vastlopers.

    \o/ ja slaat nergens op deze smilie hier, maar hij wel leuk.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welek games zijn er beschadigd? Hmm dus te harde bas de oorzaak
     
  3. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Call of Duty, die werd door zijn hoesje beschadigd.
    Maar Oblivion ging er onbeschadigd in, en kwam er na een week spelen ernstig beschadigd uit.
    Heb ik hem geruild voor een nieuwe, en tegelijkertijd gebeld met microsoft.
    Verhaal over bewegen en ik verklaar hem voor gek.

    Ik speel de nieuwe Oblivion en zie na twee uur alweer een kras.

    Op dat moment bedenk ik het verhaal over de boxen en speel verder.
    Enkele weken later heb ik geen nieuwe krassen op de cd gekregen.

    Ik vermoed dat het dus echt door de basbox veroorzaakt werd.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm heb mijn subwoofer van me Logitech Z-5500 ook 15 cm van mijn xbox afstaan en heb er geen last van, althans geen krassen.

    *Edit: Misschien heb jij een wat zwaardere basbox/subwoofer...
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Yamaha's staan die inderdaad aardig te keer gingen.
    Nu heb ik een nieuw merk KLIPSCH geloof ik, ik ken ze verder niet maar ze klinken goed.

    De xbox stond op een kleine computertafel met de basbox er vlak onder.

    Het is ook slechts een tip als je er last van hebt.
     
  6. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn XBox staat in een tv-meubel. Mijn sub-woofer staat er naast. Waarschijnlijk is het meubel al zwaar genoeg. want ik heb geen last van krassen.
     
  7. saxoboy40

    saxoboy40 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit ook al meegemaakt met graw maar daar was de oorzaak volgens mij dat hij vastsloeg in een bepaalde missie ,daardoor kon ik die missie niet meer doen en werd het alsmaar erger.
    Toen ik er achter kwam dat hij vastsloeg door de warmte dus even een fan gemonteerd en hij slaat nie meer vast .
    Tevens heb ik een nieuwe copie gehaald van graw en tot nu toe nog geen krassen , maar nu was ik overlaatst die fan vergeten aan tezetten|:- bij battlefield terwijl ik mulitplayer aan het spelen was en ja hij sloeg vast ik kijke op die cd en jahoor er zat er eentje nu kan ik die map waar hij in vastsloeg niet meer spelen derest wel.
     
  8. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    idem, ik weet wel dat EA niet moeilijk doet bij beschadigde schijfjes die sturen gewoon een nieuwe als je ze 5 euro toestuurd.
     
  9. godzilla123

    godzilla123 expert

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn xbox360 op de oude xbox staan. Mijn cd's zijn niet beschadigd. Dus de oplossing is\o/ \o/ 8)
     
  10. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    van de 4spellen die ik heb is er geen een onbeschadigd:)
     
  11. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    tock vind ik het bullshit.. met me xbox 1 heb ik nogsteeds nergens krassen en me subwoofer staat er laten we seggen 5 cm naast.. dus ik vraag me echt af wat ms heeft gedaan met die 360 hoor:|
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook last van. Vooral mijn COD 2 is erg beschadigd. Verschrikkelijk veel kartels aan de rand van de disc en een een hele streep erop. Dat geld nu ook zelfs voor mijn kostbare Oblivion. Maar hier beinvloed het de game gelukkig niet. COD 2 in tegendeel wel, die dan af en toe een grasmaaier nabootst. Fable Lost Chapters van Willem was ook het slachtoffer. Die liep dan ook een aantal keer vast. Mijn 360 staat naast m'n TV. Maar die zet ik helemaal niet zo verschrikkelijk hard ofzo. En ik kan me ook niet voorstellen dat het daar toch aan zou kunnen liggen. Ik heb hem voor de zekerheid maar platgelegd.
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb altijd als ik oblivion erin doe of soms een anders spel , zegt i van dat je een xbox 360 spel erin moet doen :? die zit er in dan.

    dan doe ik me xobx 360 uit en weer aan en dan doet i het weer
     
  14. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak problemen met PDZ:mad:
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn 360 heeft op 5 CD's tijdens het rippen daarvan een kras rond het midden van de CD's gezet. Toen hij die kras erop zetten klonk het niet helemaal fris. Verder staat mijn subwoofer een eindje van mijn 360 vandaan (achter m'n playseat) en heb ik de console niet bewogen tijdens het rippen. Ik heb wel 3 frontspeakers in dezelfde kast staan, maar tijdens het rippen kwam daar geen geluid uit. Dit is dus gewoon een productie fout. Gelukkig zijn al mijn games wel in goede staat.
     
  16. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn console heeft alleen tijdens een vastloper lopen harken op de DVD van Oblivion. Daarna is het opstarten moeilijk geworden maar eenmaal opgestart zijn er geen problemen meer.

    EDIT:
    Dat probleem heb ik ook ja, oorzaak staat hierboven :p.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 360 rechtop staand naast mijn televisie en ook naast mijn boxen van mijn computer, maar ik heb ook nergens last van. Gelukkig. Maar mijn xbox360 is dan ook maar een 1,5 maand oud. Misschien ligt het daaraan. Dat in de wat oudere xboxen een fout o.i.d. in zit.
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    nog zwaarder als de sub van de Z-5500 :9

    B.T.W: ik heb geen poblemen met mijn 360, geen krassen ofzo.
    wel een keer een hele avond de E74 error gehad ofzo, alleen de ochten erna was alles weer normaal.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Krassen niet nee, maar let goed op de rand van de disc. Die zit bij mij vol met hobbels.
     
  20. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nergens last van, een keertje vastloper gehad toen ik iemands gamertag bekeek maar daarna nooit weer.
     

Deel Deze Pagina