Hierbij te koop... Mijn Xbox 360. Extra: 20GB HDD 2 wireless controllers Wireless receiver rechargable accu alle kabels Rockstar Table Tennis Burnout Revenge Dead or Alive 4 Gears of War 1 Ik doe er ook nog een maand gratis Gold bij! Alleen de Wireless Receiver is apart te koop (vanaf 40 euro), de rest gaat alleen in 1 pakket. Richtprijs 120 euro. Bidding starts now! H/O:80€
Ik wil eigenlijk niets apart verkopen maar het als een totaal pakket verkopen. Je snapt dat niemand een xbox wil kopen zonder HDD... Opmerking: graag PM's sturen als je geïnteresseerd bent, ik zal hier niet dagelijks kijken. Thanks.
Bedankt voor je bod, ik kijk nog even aan.. Ik ga binnenkort op vakantie dus dan kijk ik ff voor hoeveel die weg mag.. Bieden mag dus nog, waarschijnlijk gaat ie voor een bodemprijsje weg!
Er zit een sticker op de achterkant van je Xbox, waar ook de MFR bijstaat. Dat is de productie datum.
Leuk, inmiddels al een bod van 100€ binnen.. Na de vakantie (7 augustus ben ik terug) gaat die sowieso voor die prijs weg.. Als er niks hogers komt.