Dag: 21 september tijdstip: 20:30 - Game: Halo 2 De volgende mensen hebben zich aangemeld : De volgende mensen doen misschien (of later) mee : Post in deze thread je gamertag en/of je mee speelt Als je mee speelt kan je dan ook aangeven of je de host wilt zijn, zodat je de andere kan uitnodigen?
Ik doe mee H0osie NL. Ik host ook wel een game. 1 van mijn vrienden doet ook mee, maar heeft geen xbox meer en komt bij mij zitten. Dus we gaan toch wel custom games doen hoop ik? Geen matchmaking. Oja hij is hier ook geregistreerd, maar komt hier vrijwel nooit meer.
Oh gekteeee deze heb ik lang nie gespeeld! Denk dat k wel eempies gezellig mn ass gekicked wil laten worde hoor
Lil Pasqy: Ik wil wel meedoen, ff kijken of ik een exemplaartje kan lenen van iemand, dus weet nog niet ckr of ik mee ga doen
Ik heb de game maar kan op de een of andere manier niet inloggen op m'n Live tag waardoor ik dus niet op Live kan met Halo 2. Ik sla deze dus even over, helaas.
Kijk anders ff bij netwerk opties ofzo, kweet niet waar het precis is. Je kan namelijk ergens aanvinken dat je Xbox spellen niet online kan spelen en dat staat geloof ik meteen bij aankoop al aan. Kwilde laatst met een exemplaartje van Halo 2 van een vriend online spelen en nix werkte gewoon. Dus gign ik alles nalopen, kweet alleen niet of het werkt
ohw gaaf. hier heb ik op gewacht. Bavihoane doet graag mee!! moet vrijdag wel eerst werken maar kom er aan. edit: owh ja, kan event. ook host zijn! hoe moet ik me dan eigenlijk aanmelden, moet ik vrijdag een friend request sturen naar fardo?
hoe moet ik dit zien, beetje bigteam ofso? Maar zet me er maar tussen, misschien ben ik wel on dan Tag EbN Airwave
Helaas ben ik de password van mijn parent account vergeten en kan dus ook niet aanmelden daarbij om het te veranderen.
Als het de account is van je ouders kan je toch hun password vragen ? Of had je daar gewoon wat ingevuld ? ^^ Ik kan niet mee doen, heb geen Halo 2. Dan maar wachten tot we Halo 3 gaan doen!
Ik doe denk wel mee Ik werk alleen wel tot een uur of acht en eet daarna pas, dus het kan zijn dat ik dan wat later inval. Gamertag: iRoy
Ik doe ook wel mee denk ik, al moet ik wel werken totdat we klaar zijn vakkenvullen. Meestal wordt het een uurtje of 10 maar het kan ook later zijn. Maar goed, ik spring later wel bij Gamertag: Marruk