1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [3DS] Pokémon X & Pokémon Y

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 11 jun 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Niemand die Charizardite X voor me heeft...? Pleeeaseeee? :-(
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er ook mensen die graag willen traden? Wil mijn kadabra evalueren.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omdat ik niet kon kiezen welke Zelda game ik zou gaan halen, toch maar besloten een beetje op safe te spelen. Nu voor Pokemon X gegaan, met guide erbij, al duurt dat wat langer voor die binnen is.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Guide en game X versie, 8 dagen eerder dan verwacht binnen straks. Vanmiddag even de bezorger afwachten en bidden dat het door de brievenbus kan. Toch nog epic sneller dan verwacht. Stond dat ze het door de levertijd van de guide pas de 18e konden leveren volgens verwachting, maar het wordt deze middag. Game kon ik al lang hebben, maar de guide had een levertijd van max 10 dagen. Nice, morgen dus maar even Omega Ruby laten liggen en deze game beginnen.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Lekker X laten liggen en aan Omega Ruby beginnen moet je.
    X en Y zijn kut.
     
  6. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb me veel meer vermaakt met XY dan met Omega Ruby. Waarschijnlijk ook omdat wonder trade, pss en 3d modellen toen nieuw waren en ik Ruby al tot in den treure gespeeld heb, maar XY is echt niet zo slecht als de meeste mensen zeggen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omega Ruby ook bijna uitgespeeld. Moet alleen Pokemon League nog, maar kom maar niet voorbij de 2e trainer en dan moet je er nog 3. Ik probeer nu zoveel mogelijk legendary Pokemon te vangen, maar de eerste vuur type, die op een stone/plant type lijkt, heb ik gemist. Voortaan maar Ultra ballen spammen aan het begin van het gevecht. Heb nog iets van 200K geld, dus moet met een paar wel lukken. Enige nadeel aan die Legendary Pokemon is, is dat sommige slechts level 40 zijn, daardoor moet je ze nog tot ruim boven de 50 levelen voor ze kans maken tegen de trainers in Omega Ruby Pokemon League. Hopelijk is die Pokemon League iets minder streng in X en Y. Het enige kutte wat ik daar aan heb kunnen ontdekken is de guide. Guide is net een Pocket boekje, zwaar onhandig. 8)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gast de Pokemon leagues in X en Y en ORAS zijn fucking easy...beide games zijn supermakkelijk.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, als je de juiste Pokemon en op het juiste level hebt wel. Welke PL vind jij makkelijker dan? Die van X&Y of ORAS???
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Allebei even easy? Of heb je de exp share niet aan? Dan nog makkelijk. Gewoon veel Max revives of revives en full restores fixen.
     
  11. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Tjah, het is zo makkelijk als je het zelf maakt. Ik heb alpha sapphire gespeeld zonder XP share en in een nuzlocke en dan is de game echt wel pittig hoor.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat ik wel erg tof vind in deze versie is dat je een tweede Pokemon krijgt. Bulbasaur voor mij. _O_
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gister aan Pokémon Y begonnen. Sinds Gold geen Pokémon game meer gespeeld :+ Bevalt tot nog toe erg goed. Herkenbaar as hell nog steeds maar dat heeft ook wel weer iets leuks nostalgisch. Tof dat er ook Pokémon van de oudere generaties in zitten!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben gewoon verdwaald in pokemon x
     

Deel Deze Pagina