[Wii] [3DS] The Legend of Zelda - Ocarina of Time 3DS

Discussie in 'Games' gestart door John_Petrucci, 15 mrt 2011.

1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40

[gb]The Legend of Zelda - Ocarina of Time 3DS[/gb]

Ontwikkelaar: Nintendo
    Uitgever: Nintendo
    Genre: Action/Adventure
    Platform(s): Nintendo 3DS
    Spelers: 1
    Releasedatum: Zomer 2011
    Officiƫle Website: link

[gb]Informatie=(/gb]
    - Een remake van het origineel uit 1998 met 3D-ondersteuning
    - Innovatieve besturing
    - De hele game is opgepoetst
    - Master Quest is toegevoegd (Soort hard mode)
    - Het zal extra features bevatten buiten de Master Quest om (meer info volgt)
    - De game draait op 30 FPS
    - Het landschap van Hyrule is verbeterd
    - De markt van Castle Town is nu volledig gerendered in plaats van 'statische plaatjes'
    - De buitenkanten van de gebouwen zijn opnieuw gemodelleerd inclusief The Happy Mask Shop
    - De watereffecten in Lake Hylia zijn sterk verbeterd
    - De game kent nu daadwerkelijk 3D-bomen in plaats van platte 'boom-muren'
    - Het gedeelte waar je kunt vissen, de Fishing pond, kent nu een textuur op de grond van steen en een klein watervalletje in de achtergrond
    - Het interieur van de Temple of Time kent meubels en heeft een daadwerkelijk plafond in plaats van een oneindig zwart gat
    - 2D-achtergronden, zoals het beeld wat je krijgt te zien wanneer je Castle Town binnen kijkt vanaf Hyrule Field, zijn nu vervangen door rendered 3D-beelden
    - Wanneer je uit ramen kijkt, zie je ook rendered omgevingen
    - Death Mountain bestaat uit polygonen wanneer je er naar kijkt vanaf Hyrule Field in plaats van het eerdere statische plaatje
    - Je kunt items op de X- en Y- knoppen zetten
    - Je Ocarina kent linksonder op het touchscreen een snelkoppeling
    - Je kunt de song-list bekijken terwijl je de Ocarina bespeelt, hetgeen in het origineel niet kon
    - Er zullen geen nieuwe liedjes in de Nintendo 3DS-versie van Ocarina of Time toegevoegd worden
    - The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D zal geen StreetPass-functionaliteiten kennen

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]

[gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]
    -

[gb]Verder=(/gb]

Het origineel is alweer 13 jaar oud. Nu kunnen jeugdige gamers ook eens genieten van de game die door velen als beste ooit wordt beschouwd.

Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  2. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Mijn eerste gametopic.
    Beschouwd door mij als de beste game ooit. Dus ik ben blij met deze eer :).

Ik kan niet wachten om de 3DS-versie te spelen. Golden Skulltula's zoeken, alle tempels uitspelen en over Hyrule Field met het paard te gaan.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Tsja, duidelijk een must buy. Exacte maand dat hij uitkomt schijnt trouwens juli te zijn. Ik ga hem sowieso kopen, aangezien het gewoon zo'n toffe game is, helemaal in deze opgepoetste staat met 3D graphics. Ik las trouwens ook dat Miyamoto er een aantal heel interessante nieuwe dingen in heeft gestopt, maar daar pas dichter bij de release over wil praten.

Toch hoop ik heel stiekem op een Majora's Mask release, aangezien ik die nooit heb uitgespeeld. Of een 3D remake van ALTTP :cool:

4. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb ook juni ergens gelezen, maar zolang Nintendo nog niets officieels heeft aangekondigd, hou ik het op deze zomer.

Ik las inderdaad eind vorige week iets over extra features, maar daar zijn ze nu nog mee bezig. Ik ben erg benieuwd.

En of er een Majora's Mask komt... ik hoop het. Zonder twijfel de beste Zelda qua puzzels.

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem al een tijdje kunnen spelen twee weken geleden. Speelt heerlijk en ziet er geweldig uit! Heb het origineel nooit gespeeld (shame on me), dus voor mij ook een must-buy!

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dit is zeker een titel die ik moet halen en als Zelda fan helemaal :+, ik ben best benieuwd naar de extra features die in deze game zal zitten behalve dat het 3D ondersteund en betere graphics heeft + masterquest.

7. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Fan of geen fan, voor elke 3DS-bezitter moet dit natuurlijk een verplichte aanschaf zijn. Ik kan niet wachten om deze game, onderweg, te kunnen spelen. Ik zal waarschijnlijk elke dag wat later op mijn werk verschijnen, omdat ik expres mijn halte ga missen om nog even verder te spelen :+.

EDIT:

Nog een interessant stukje over de ontwikkeling van OoT & MM

Klik

Wordt er iets toegevoegd aan de 3DS-versie wat hier in staat?

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  8. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Hmmm..

Ik kan niet wachten op Zelda. Wellicht mogelijke toevoegingen (Eigen speculaties).

- Nieuwe dungeons (Ice & Wind)
    - Temple of Time wordt een dungeon
    - Invincible Runner kan verslagen worden?
    - Nieuwe dungeons = nieuwe wapens
    - Nieuwe puzzels in bestaande dungeons
    - Sidequests als paardraces over Hyrule Field bijvoorbeeld.
    - Golden Skulltula's/Heart Containers op andere locatie dan oorspronkelijk
    - Verhaal wordt dieper uitgewerkt

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    + Super Mario Galaxy Mario in de game. :cool:

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.003
    Eindelijk deze game weten te bemachtigen, dunno whatsup met deze game maar hij is echt fucking lastig te krijgen.

Anyway, eerste Zelda dit voor mij ever en vind 'm tot nu toe wel dope maar man man man ligt het aan mij of ik heb echt geen godsidee waar ik heen moet en shit. Dan check ik die walktroughs en dan heb ik weer 10000 dingen gemist dus ik vrees dat ik die er continu bij moet gaan pakken.

Deel Deze Pagina