ik zat n beetje te surfen en toen vond ik deze controller http://www.lik-sang.com/info.php?category=82&products_id=3207& aangezien ik denk dat veel van jullie er meer verstand van hebben dan ik wou ik ff vragen of jullie denken dat t n goede controller is......... of als iemand hem al heeft: graag even mening laten weten voor de mods: ik heb gezocht naar reviews maar ik kon er geen vinden ik wil ook niet dat jullie daar voor mij naar gaan zoeken alleen mening danke schon
Een plaatje: Het lijkt mij wel een relaxte Controller en hij is goedkoop (13 €!) Is hij Draadloos?? want dat lijkt wel zo op het plaatje...
Volgens mij is dat hele ding hier niet te koop. Heb hem tenminste nooit ergens zien liggen. Maarre Wouter waarom is het dan zo'n klote ding?
Ooit een goede third party controller voor 1/3 van de prijs van een normale controller gezien? Ooit uberhaupt een goede third party controller gezien? *)
als je m wil kopen moet je m bestellen via internet..... dus er komen nog verzendkosten bij enne hij is wrschijnlijk niet zo goed als die van MS maar misschien wel als extra controllertje.... daarom vroeg ik het
uitkijken met controllers (3rd party) heel dom, is dat je de sticks kan draaien (om hun as dus) en dat je vinger er ALTIJD afglijd als je speelt, heb dit vaak gehad met consoles N64 en ps2 toen