4 hele dikke krassen op mijn halo2 disc

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Zed, 15 dec 2004.

  1. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    dag mensen, ik vroeg mij af of meerdere mensen last hebben van het volgende probleem; mijn xbox wil halo2 niet meer afspelen omdat er 4 hele dikke krassen opzitten, dit komt waarschijnlijk om het hoesje van mijn LE, dit is echt balen aangezien het al weer een maand geleden is dat ik halo2 heb gekocht (kan het dus niet meer ruilen), en ik weet btw ook zeker dat het niet aan mijn xbox ligt want al mijn andere spellen doen het gewoon en hebben nog geen krassen vertoont
    als iemand een oplossing weet op dit probleem, your welcome
    Groeten Zed

    en moderators ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niets vinden hierover, als er wel iets over bestaat dan spijt het mij, en zou ik gaarne de link willen, alvast bedankt
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, een oplossing voor diepe krassen in een disc...

    Lijkt me makkelijk. Nieuwe kopen.
    Je zegt het zelf al, je hebt geen garantie en de game doet het niet meer.
     
  3. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is toch belachelijk om weer 60 € neer te leggen, ik ben wanhopig
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dude, wat verwacht je dan?
    Smeer dit potje zand er maar op, dan doet ie het weer!

    Je disc is kapot, klaar. Iets anders als de disc vervangen zit er niet echt in denk ik.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    x-bazar... Maar dan moet je ook voorzichtiger met je games om gaan...
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben toch ook wel een beetje bang dat je zal moeten. Een diepe kras op je cd/dvd is funest voor het ding. Al had je nog wel garantie, geef je weinig kans dat de winkel hem terug zou nemen. Blijkbaar ben je toch niet voorzichtig genoeg geweest met je game. Je zegt dat het komt door de Box van de L.E., dus je zou alleen een kans maken als er een hele rits mensen hetzelfde probleem hadden gehad. Maar je bent de eerste die ik erover hoor.
     
  7. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik mail microsoft wel over het probleem, zal wel weer bureaucratisch verlopen, maja, ill try, or die trying, in ieder geval ik zal jullie op de hoogte houden of microsoft aardig is voor mij,
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ga eens naar een autospuiterij of schadeherstelbedrijf, waarom? nou ik had ook een heel zooitje krassen op het glas van mijn digi cam, hun hadden er een duits middel voor dat de krassen opvulde........het werkte bijzonder goed, aangezien je niets meer met die disc kan zou ik als ik jou was het eens proberen
     
  9. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, okej dankje killaz, ik heb ook nog een hogedrukspuiter, of een stoomspuiter, mischien helpt dat :p
     
  10. Probeer het gewoon bij Ms. Er zit iets van 90 dagen garantie op die spellen.
    Je hebt al het geld voor de rechten al betaald en alleen zo'n schijfje kost hun geen fuck. Je hebt dan kans dat je gewoon je schijfje op kan sturen en een nieuwe terug gestuurd krijgt.
    Succes ermee.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2004
  11. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan ook van die krassenverwijderaar kopen, werkt schijnbaar ook

    ik heb zelf ook een hele dikke kras gehad op mijn halo2 disc, ik heb het op de volgende manier opgelost (raar maar waar): je pakt een doekje en doet er een klein beetje tandpasta op, dan goed boenen op je kras, niet te hard drukken, niet teveel tandpasta. Met tandpasta kan je namelijk de boel lichtjes bijpolijsten
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    true,
    maar als de informatie beschadigt is, heb je pech.

    @Xboxer2: good thinking, het is wel waar wat je zegt.:)
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    bel gewoon ms en kijk wat er van komt je kan het altijd proberen.....
     
  14. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    :D :'-( :D

    Probeer het volgende is: smeer een sleutel of iets anders scherps in met tandpasta. Ga er dan extra hard over heen. Werkt. Gegerandeerd.
     
  15. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Krassen op een disk houdt in dat er dus info verloren is gegaan, dus dit is niet zomaar te verhelpen met een tube tandpasta lijkt me:|
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan gewoon niet. :{
     
  17. Merel

    Merel Half

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat zou ik iig proberen of een brief sturen, wie niet waagt wie niet wint..
    Verzin een goede oorzaak voor de krassen; mijn kleine broertje dacht dat een frisbee was ofzo :cool:
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    "The Woman Has Spoken" _O_

    nou, Naar dames moet je altijd luisteren, want die weten altijd alles van dit soort zaken:). :+
     
  19. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is altijd nog zoiets als 90 dagen garantie op het spel, staat als het goed is achterin de handleiding, ten tweede, je zegt dat het komt door het doosje van de LE-versie, dan moet MS zeker voor een nieuwe zorgen.
     
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik altijd doe bij diepe krassen,

    1 Moet je wat spiritus op doekje doen en dan met doekje rustig over onderant van cd wrijven, en uitkijken dat je niet meer krassen maak!!

    2 Doe de cd in de hoes en ga naar de auto.

    3 Ga naar de dokter en vraag om een medische behandeling, waarschijnlijk krijg je wel iets van anti-depressieva van de dokter, soms krijg je ook gewoon slaappillen, en heel soms, als je echt wanhopig bent, geeft de dokter je advies om de cd ritueel te verbranden met een ajax sjaaltje, daarna moet je het vuurtje doven door hard erop te spugen en waalaaaaa, een gloednieuwe zonder krassen besmeurde dvd, klaar voor gebruik

    Viel Spas op live makker

    Nee enige oplossing is 60 eurie die je inruilt bij gcshop voor nieuwe halo 2 en die in je limited editie doen, zonde mar ach, het is het waard
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004

Deel Deze Pagina