Hoi, Weet iemand of je met SOF-2 met vier spelers tegelijk kan op 1 xbox? (Had laatst RtCW gekocht en toen kon dit helaas niet ) weten jullie misschien ook nog andere goede 4-speler games? Thanks
TS2!!! Echt de max met vier.... Natuurlijk ook Halo..... Legends of Wrestling 2 vind ik persoonlijk ook wel een zalig spel (enkel als je met vier speelt; alleen is echt ) Slam tennis kan er ook wel door....
Brute Force is idd dé ideale 4-player co-op game. Ieders heeft een eigen personage, met eigen unieke eigenschappen, dus dat betekent goed samenwerken om je missies te halen. Vooral in co-op blinkt deze game uit. Halo kan idd ook 4 player co-op gespeeld worden (ook tegen elkaar trouwens, maar dat is minder leuk imo op 1 en dezelfde xbox, omdat je heel gauw geneigd bent naar elkaars scherm te kijken), en is ook erg leuk.
4 player co-op in Halo ? Nooit van gehoord, dit kan alleen 2 player .. Wel met z'n 4en tegen elkaar, splitscreen, xbconnect & systemlink
Halo heeft als het goed is toch alleen 2 speler coop? heeft ghost recon trouwens 4 speler coop? <--speel bij een vriend met z'n vieren met beamer en dat bevalt mij beter dan xbox live, vooral kung fu chaos (rubberband level op ijs) en nba street zijn dan echt vet
haha Dioga heeft idd gelijk Unreal Championship is trouwens ook best leuk met z'n 4en, beetje klein veld en dan Death-match
Probeer ook conflict desert storm ahh wat een geweldig spel zeg, met ze vieren komt het ECHT tot zijn recht
Klopt! Jammer alleen dat mn vrienden niet heel erg goed zijn Zit nog altijd te denken aan een 2e MGP2 aanschaffen om te system linken... Lijkt me wel wat.