Hai, Ik wil binnenkort met 4 mensen een (kleine) LAN-party houden om de Campaign van GoW3 uit te gaan spelen. We hebben allemaal onze eigen TV, Xbox 360 en exemplaar van GoW3. Nou heb ik wat rondgegoogled, en is het opzetten van zo'n netwerk echt zo simpel als een Ethernet switch kopen (bijv. deze), en elke Xbox er met een ethernetkabel aan hangen? En kunnen we nog op Xbox Live via deze manier? (En iemand die weet hoe je een system link game opzet in Gears 3? ) Niet dat we op de dag zelf nog uren bezig zijn om de verbinding werkend te krijgen... Thanks in advance!
Thats it. Je koopt een switch zorgt dat iedereen aan die switch met ethernet kabels zit en als je Live wilt koppel je je switch aan je router of modem. Kind kan de was doen.
Yep, werkt prima, alleen Xbox Live wordt misschien geen pretje, maar dat hangt een beetje van je router af.
Klopt, voor xbox live met meerdere xboxen: - port forwarding en DMZ tijdelijk uitschakelen - DHCP aan, alle xboxen op automatic zetten - UPnP aan, routers waarbij dit correct werkt volgens standaard: iedereen open NAT \o/
Ik krijg dit niet voor elkaaar, heb hier 4x een xbox360, krijg een NAT bij 3x een xbox (spel mwf 2 ) upnp staat uiteraard aan en geen poort is geforwarded, alles geprobeerd door poort 3074 open te zetten enz enz, weet dat er maar 1 xbox op 1 poort gezet kan worden. Net kontakt gehad met upc, hun kunnenmij niet verder helpen, optie is een andere router te nemen deze aansluiten op het kabelwerk van upc, hun zetten dan mijn router uit waardooor ik dan met eigen router online kan. Maar welke router moet ik nu kopen en de zekerheis dat het ook gaat werke. HELP !!