hoeveel ben je bereid om voor n X-BoX uit te geven?Meer of minder als de PS2 prijs toen ie werd gelanceerd?? En hoeveel vindt je de X-Box waard??
Die laatste is vraag is misschien wat onzin omdat veel mensen de xbox nog niet hebben gezien/gebruikt.. ik vind €479 net genoeg, de games zijn in het begin alleen wat duur..
In een keer een grote uitgave maar dan heb je ook wel iets...ik wil t r best wel voor uitgeven..anders eerst een tijdje wachten totdat de prijs wat wacht..kan ook!..
nou kijk in totaal zal ik er wel veel voor uitgeven, console zelf, controller, dvd zooi, en steeds nieuwe games.. zo loopt dat bedrag hoog op natuurlijk...
ja ok...maar voor ALLEEN de Console met een controller..zou je daar €500 voor uitgeve?? I sure would..
Zie je Wouter daar staan met een Vlaggetje met "WE ARE JUST STUDENTS PLEASE HAVE PITY..."terwijl iedereen thuis met een X-BoX zit te spele
komop man....het is een heuse X-BoX waar je over praat heh...waar je al zo op geilt..€5oo..je gaat niet zeggen dat je m daardoor niet koopt?