1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

5:1 geluid via VGA kabel Xbox 360.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wibo91, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wibo91

    wibo91 Guest

    Hallo,

    Ik heb een Xbox 360 (momenteel weg voor reparatie) en ik heb laatst een VGA kabel gekocht om mijn Xbox 360 op mijn pc monitor aan te sluiten.
    Ik heb dit nog niet geprobeerd omdat ik momenteel geen Xbox 360 in bezit heb.

    Nu heb ik gelezen dat het rode en witte stekkertje voor het geluid links en rechts is. Dit betekend dus dat ik geen 5:1 geluid zal kunnen krijgen via mijn Xbox 360, of zie ik dit verkeerd?

    Bedankt alvast!:)
     
  2. jaapie007

    jaapie007 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je ziet het niet verkeert het is inderdaat links en rechts geluid. Maar als het goed is kan je er een glasvezel kabel op aansluiten en doormiddel van die heb je wel 5.1 geluid. Maar dan moet uiteraard wel je versterker een glasvezel aansluiting hebben.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  3. wibo91

    wibo91 Guest

    Wat is een glasvezel aansluiting als ik vragen mag?

    [​IMG]

    Zo een aansluiting heb ik. Maar dat kan ik hier dus geen 5:1 geluid mee krijgen?
     
  4. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee heb je een optische kabal voor nodig=(
     
  5. wibo91

    wibo91 Guest

    Dus met een optische kabel kan ik wel 5:1 geluid krijgen?
    Hoe moet ik dit dan aansluiten?

    Sorry ik ben echt een noob op dit gebied.:p
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, maakt niks uit, er zijn genoeg mensen die je graag helpen. :)

    Alleen hebben we hier één centraal topic voor alle 'surround/Xbox' gerelateerde onderwerpen! Dat topic kun je hier vinden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=93441 Lees ook meteen even de startpost door, ik weet bijna zeker dat je daarin al de nodige antwoorden zult vinden! :)

    Dan doe ik dit topic op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina